Voor mijn Timemachine Road zoek ik een iets langere computerhouder.
Het gaat dus om een langere versie van de onderstaande. Dus van een Gopro-mount naar een Garmin-mount.
Iemand een idee of dit te koop is?
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Hide my Bell heeft een houder, geschikt voor verschillende computers.ldtriatleet schreef: ↑19 feb 2020 13:34 Hoi,
Voor mijn Timemachine Road zoek ik een iets langere computerhouder.
Het gaat dus om een langere versie van de onderstaande. Dus van een Gopro-mount naar een Garmin-mount.
...........

Ja, het gaat om deze uitvoering (niet deze winkel overigens): https://www.fietsenrombouts.com/bmc-roa ... 97206.html
Bedankt voor de feedback, klinkt goed, al ben ik ook zeker niet moeilijk wat het wisselen van fiets betreft. Enkele maanden geleden heb ik met 3 verschillende huurfietsen gereden in Mallorca en ik vond ze eigenlijk allemaal wel ok, zolang de zadelhoogte maar goed stondTL@ schreef: ↑08 mar 2020 20:58 Ik heb een Roadmachine 01. Houd er wel rekening mee dat ie best sportief zit.
In vergelijking met de TCR zijn er enkele subtiele verschillen:
- Hij filtert kleine oneffenheden beter weg (ruw asfalt of beton)
- Bij het aanzetten, voelt hij iets directer
- Hij stuurt iets stabieler (minder nerveus als je het zo wilt noemen)
- Geen achterwiel-hop tijdens het sprinten, dat had de TCR soms wel
Het zijn echter details, meer verschil voel ik niet (ik heb echter niet zo'n gevoelige kont)