Veldrijden op tv: Zilvermeercross in Mol
Nog maar twee weken tot de apotheose van...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Ik vrees dat Fondo dan geen lang leven meer beschoren zal zijn.
Oh, dat niet per se, maar ik geloof gewoon niet dat er veel mensen zijn die hier voor willen betalen. Alsthans niet zo veel mensen dat het een project wordt dat zichzelf kan bedruipen.
Goed om te horen, dat de mensen die zich nu aangemeld hebben voor een programma, dit ook gaan kunnen afwerken. Ik heb me bijvb. aangemeld voor het AGR programma, wat loopt tot midden april.
Op dit moment alleen op basis van hartslag inderdaad. Die keuze is gemaakt vanwege de toegankelijkheid van hartslagmeters. Alhoewel het trainen met een vermogensmeter veel 'makkelijker' is, beschikt het meerendeel van de prestatieve fietsers nog niet over een vermogensmeter. Dat verandert langzaam, dus we overwegen zeker om op termijn ook ondersteuning voor vermogensmeters toe te voegen.
Of we het project volledig kunnen financieren met inkomsten van gebruikers is inderdaad de vraag cq. de uitdaging. Vergeet echter niet dat de Benelux bijna een miljoen fanatieke fietsers telt die we met Fondo potentieel kunnen bereiken. Naast inkomsten van gebruikers onderzoeken we voor Fondo ook andere inkomstenstromen, zoals partnerships en het aanbieden van clinics die gekoppeld zijn aan de trainingsprogramma's in Fondo.
KNWU is weer bezig met een kansloos project om geld te zoeken bij de: (alle sportieve fietsers in nederland) - (paar duidend licentiehouders) = 1 miljoen fietsers.
Bedankt voor de input, nemen we mee!
Onze 'leest' is het beter maken van álle sportieve fietsers. Dat doen we op verschillende niveaus en voor verschillende disciplines. Met Fondo richten we ons op de prestatieve fietser die (nog) niet per se wedstrijden rijdt, maar zichzelf wel serieuze doelen stelt, zoals bijvoorbeeld het beklimmen van de Mt. Ventoux of deelname aan de Amstel Gold Race. Ook voor die fietser willen we er als KNWU zijn. Niet alleen met Fondo, maar ook met andere initiatieven zoals jointherace.nl Niet om geld aan te verdienen, maar omdat we als bond een verantwoorde voorbereiding belangrijk vinden. En omdat we op deze manier ook nieuwe fietsers kunnen interesseren voor de clubs en wedstrijdsport. Zodoende zetten we in op een moderne, toekomstbestendige wielersportbond.amclassic-fan schreef: ↑21 jan 2020 20:17KNWU is weer bezig met een kansloos project om geld te zoeken bij de: (alle sportieve fietsers in nederland) - (paar duidend licentiehouders) = 1 miljoen fietsers.
Waar het uiteindelijk op uit draait is dat dit natuurlijk nooit geld op gaat leveren, maar dan nog wel weer een aantal jaar in leven gehouden wordt en wie mogen dat allemaal betalen? Schoenmaker blijf bij je leest.
Fondo wordt gefinancierd vanuit het Innovatiefonds van NOC*NSF, alsmede partnerships en - op korte termijn - ook inkomsten van gebruikers.
Gebruikers op dit forum: DeSnelsteKoerier