Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- Marcopfiets
- Forum-lid
Ik vind het een vreemde oorzaak/gevolg redenatie
-
i-mac
Ik heb begin maart ook mijn duit in het zakje gedaan op dat vlak. Na mijn namiddag shift moet ik huiswaarts fietsen langs een pikkedonker weggetje. Zie ik daar iets langs de kant van de weg zitten. Af en toe zit daar wel eens een konijn, maar die lopen altijd hard weg. Blijkt dat er een jonge kat zit. Zodra ik stop komt het diertje naar me toe. Het huilt ook.
Aangezien we thuis al een jaloerse poes hebben, twijfel ik even wat te doen. De koude ( het vroor op dat moment) doet me besluiten de poes mee te nemen. Ik heb hem in mijn jas gestopt.
Om een lang verhaal kort te maken, mijn zoon en zijn vriendin hebben poes in huis genomen. Na een controle bij de dierenarts was medicatie en een baxter nodig. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar het diertje gedumpt ( al beweert hij dat poes was weggelopen). Daarvoor was de afstand te ver, en het drukke verkeer zou poes het leven gekost hebben.
Aangezien we thuis al een jaloerse poes hebben, twijfel ik even wat te doen. De koude ( het vroor op dat moment) doet me besluiten de poes mee te nemen. Ik heb hem in mijn jas gestopt.
Om een lang verhaal kort te maken, mijn zoon en zijn vriendin hebben poes in huis genomen. Na een controle bij de dierenarts was medicatie en een baxter nodig. Blijkbaar heeft de vorige eigenaar het diertje gedumpt ( al beweert hij dat poes was weggelopen). Daarvoor was de afstand te ver, en het drukke verkeer zou poes het leven gekost hebben.
-
aloisvonesterhazy
- Forum-lid
De montere reaguurders van de Gelderlander weten altijd weer een glimlach op je gezicht te toveren. Overigens denk ik dat de uitspraak terecht is, maar dat de fietser wel degelijk moreel iets te verwijten valt.