Gravel-racers
Iemand al van Pearl Cycles gehoord? Zit in Hamburg Duitsland.
Hun range is best uitgebreid. Vraag me af waar die frames vandaan komen.
Hun aluminium gravelbike is alleszins een schoontje.
Volledig naar eigen keuze op te bouwen.
Hun range is best uitgebreid. Vraag me af waar die frames vandaan komen.
Hun aluminium gravelbike is alleszins een schoontje.
Volledig naar eigen keuze op te bouwen.
-
- Forum-lid HC
Qua spuitschema/kleur wel minder spannend dan wat je nu hebt.havana schreef: ↑06 dec 2019 09:03 Planet X presenteert de opvolger van de Space Chicken, de Free Range Chicken (hoe verzin je het...)
https://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/gra ... TxpAYOU4bo
Grootste verschillen zijn dat er bredere banden in passen (tot 54 mm bij 700c wielen) en dat het frame ook geschikt is voor een dubbel crankstel.
54mm lijkt me ook wel een beetje overkill. Ik heb nu de G-One's 45mm en zou in het vervolg de 40mm variant nemen.
Die kleuren zijn erg rommelig idd, valt wel lekker op.
Zie dat ze bij los frame 3 kleuropties aanbieden, maar nog geen foto's daarvan.
Iemand idee op basis van welk chinees frame dit is ?
Ik fiets tegenwoordig met 34mm bandjes (700c)voor gravelritten, maar zou voor keren dat ik strand op ga wel 60mm willen monteren.
Zie dat ze bij los frame 3 kleuropties aanbieden, maar nog geen foto's daarvan.
Iemand idee op basis van welk chinees frame dit is ?
Ik fiets tegenwoordig met 34mm bandjes (700c)voor gravelritten, maar zou voor keren dat ik strand op ga wel 60mm willen monteren.
Het Mason frame zou van Dedacciai zijn.
Geometrie lijkt vergelijkbaar met de Bokeh, maar het Is zeker een ander frame. De cable routing voor de achterderrie is bij de Mason Bokeh helemaal anders. Die Pearl heeft ook een rond profiel schuine buis. Die van de Bokeh is verre van rond. De voorvork is ook duidelijk anders.
Dacht meteen hetzelfde bij het zien van vooral de achterzijde van de fiets. Ingezoomd op de bovenbuis en lijkt ook wel een zelfde vorm te hebben als de Bokeh.
Op de site van Pearl dacht ik ook wel wat gelijkenissen te bespeuren tussen de carbon Pearl en de Open U.P.
Mason Bokeh 650b en 700c
Scott Scale 900 RC
Scott Scale 900 RC
Postbode is geweest....
Helaas is Bike-components.de wat trager, dus de opbouw moet nog even wachten...
Helaas is Bike-components.de wat trager, dus de opbouw moet nog even wachten...
En net als ik heel hard begin te twijfelen of ik de bestelling van m'n Topstone ga annuleren (levering uitgesteld naar half maart) krijg ik bericht dat hij binnen is en volgende week zou geleverd worden. Yay!