Raad ivm aangekochte fiets
Foosho schreef:Maar hoe lang heb je de fiets nou? Als je hem net hebt, moet je hem echt gewoon weer inleveren. En in 't geval je hem wat langer hebt mag je FM je best een fatsoenlijk aanbod doen, uiteindelijk is hij mede verantwoordelijk..
Ik heb de fiets van begin dit jaar (begin januari ongeveer).
Ik heb de fiets nu bijna 2 maand. Ben enkele weken terug nog naar de fiestenmaker geweest en na zoveelste discussie heb ik er de brui aan gegeven.
Belangrijke les geleerd: Het is belangrijker om naar een winkel te gaan met een prima service dan je fiets te kopen in een winkel waar hij het goedkoopste is....
Allé nog 10 posts en ik kan mijn fiets hier terug te koop aanbieden
Kennen jullie nog andere forums om je fiets tekoop te zetten. (ik kom uit belgie - antwerpen
Belangrijke les geleerd: Het is belangrijker om naar een winkel te gaan met een prima service dan je fiets te kopen in een winkel waar hij het goedkoopste is....
Allé nog 10 posts en ik kan mijn fiets hier terug te koop aanbieden
Kennen jullie nog andere forums om je fiets tekoop te zetten. (ik kom uit belgie - antwerpen
Heb je al eens gedacht aan core stability oefeningen?
Problemen in de nek en rug hoeven namelijk niet het gevolg te zijn van een te groot frame. Ik had eerst ook veel problemen in deze zone's, maar sinds ik deze oefeningen doe en ééns per maand naar de kraker ga, gaat alles perfect.
Erg jammer om zo de fiets te moeten verkopen namelijk, want dit kost jou veel geld, terwijl het niet direct jou fout is.
Anders kun je nog altijd naar een meetcenter gaan en als die jou adviseren om een kleiner frame te nemen en je laat dat zwart op wit zetten, dan heb je natuurlijk een veel sterkere zaak bij je FM.
In ieder geval succes!
Problemen in de nek en rug hoeven namelijk niet het gevolg te zijn van een te groot frame. Ik had eerst ook veel problemen in deze zone's, maar sinds ik deze oefeningen doe en ééns per maand naar de kraker ga, gaat alles perfect.
Erg jammer om zo de fiets te moeten verkopen namelijk, want dit kost jou veel geld, terwijl het niet direct jou fout is.
Anders kun je nog altijd naar een meetcenter gaan en als die jou adviseren om een kleiner frame te nemen en je laat dat zwart op wit zetten, dan heb je natuurlijk een veel sterkere zaak bij je FM.
In ieder geval succes!
How faster your spin, how faster you go
Trek(er) schreef:Heb je al eens gedacht aan core stability oefeningen?
In ieder geval succes!
core stability oefeningen zouden idd kunnen helpen...
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Marktplaats is gratis voor een fiets
Diogenes schreef:Dan schiet je aardig op. En hoe zit het met Kapaza?
Kapaza heb ik de indruk dat er niet zoveel reactie opkomt met vorige advertenties.... Maar allé kben eindelijk klaar om mijn fiets hier te koop te zetten...