Ze hebben daar veel voormalig testzadels van Fizik en Isaac en oudere modellen Selle Italia Flite allemaal voor zeer schappelijke prijsjes
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Care4bikes in Zeist.
Ik zat te twijfelen tussen de Prologo of een witte Selle Italia Flite titanium, ook voor €25 (van €150)
Heb er vorig jaar een Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow gekocht voor €10
Was een rood testzadel met roze letters en zilverkleurig ‘testzadel’ er op.
Dit met beetje nagellakremover er af gepoetst. Topzadeltje
Ik zat te twijfelen tussen de Prologo of een witte Selle Italia Flite titanium, ook voor €25 (van €150)
Heb er vorig jaar een Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow gekocht voor €10
Was een rood testzadel met roze letters en zilverkleurig ‘testzadel’ er op.
Dit met beetje nagellakremover er af gepoetst. Topzadeltje
Een Rapha insulated Gilet bij de tijdelijke store van Rapha in Maasmechelen-village, ze zitten er dit jaar tot eind september. Er zou vandaag nieuwe voorraad binnen komen, waaronder ook normale grote maten, vanmiddag nog even terug geweest, maar helaas nog niks binnen. Afwachten maar weer.

-
ncornelisse
- Forum-lid
Campagnolo Record 12 speed groep voor een superscherpe prijs bij Hopmans
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet je tegenwoordig om de prijs vragen? Op de site kan ik niks meer vinden.ncornelisse schreef: ↑06 aug 2019 19:22 Campagnolo Record 12 speed groep voor een superscherpe prijs bij Hopmans
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
hayes
SKS Speedrocker spatbordjes. Zal m'n herfst & winter commutes wat aangenamer maken
Eén van de eerste spatbord setjes voor dikke banden én die r nog niet verkeerd uitzien. Want het oog wil toch ook wat.

Eén van de eerste spatbord setjes voor dikke banden én die r nog niet verkeerd uitzien. Want het oog wil toch ook wat.