Wielerseizoen 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben meer bang voor INEOSdaniel1975 schreef: ↑29 apr 2019 08:01Ja, ik ook.
De Giro is altijd leuk, maar ik verwacht dat Sky nu zowel de Giro als de Tour gaat gijzelen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Gelukkig is de Giro een veel minder gijzelbare ronde dan de tour. Ik ben vooral benieuwd naar de tactiek van Sunweb. Die hebben tot nu toe nog maar heel weinig hoopgevende dingen laten zien...
En nu Robbert niet mee kan met Jumbo hebben ze daar ook wat in moeten leveren. Dus tja, INEOS lijkt op voorhand toch de sterkste te zijn.
Allors, On verra Oh nee; vedremo!
En nu Robbert niet mee kan met Jumbo hebben ze daar ook wat in moeten leveren. Dus tja, INEOS lijkt op voorhand toch de sterkste te zijn.
Allors, On verra Oh nee; vedremo!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Zeer vervelend voor Gesink, echt een aardige gast. Toch vreemd hoe zijn carierre zo verloopt inderdaad eerst beter dan Fulgsang en de gelijke aan Nibali, nu helemaal anders. Het is bij hem (denk ik) gewoon een metale kwestie met ook een hoop (familie) pech.
Gisteren vond ik een ander ding. Ik snap niet dat je als Gesink of Dumoulin start in luik met deze omstandigheden en een Giro voor de boeg. Als je dan ziet welke lijnen er worden gereden in de afdalingen is dat helemaal dom. waarom zit Fulgsang daar zo aan de binnenkant van die bocht. Iedereen die in de ardennen heeft gereden weet dat je daar met deze omstandigheden niet moet rijden. Die plekken zijn daar vanaf oktober amper meer droog geweest en er licht troep het asphalt is weggereden en de gladde onderlaag doet de rest.
Gisteren vond ik een ander ding. Ik snap niet dat je als Gesink of Dumoulin start in luik met deze omstandigheden en een Giro voor de boeg. Als je dan ziet welke lijnen er worden gereden in de afdalingen is dat helemaal dom. waarom zit Fulgsang daar zo aan de binnenkant van die bocht. Iedereen die in de ardennen heeft gereden weet dat je daar met deze omstandigheden niet moet rijden. Die plekken zijn daar vanaf oktober amper meer droog geweest en er licht troep het asphalt is weggereden en de gladde onderlaag doet de rest.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Omdat je graag wil winnen, en je wint niet door alles op het gemakkie te doen, je moet alles zo snel mogelijk doen. Als jij geen risico neemt en de man achter je wel dan verlies je.wasbeer2006 schreef: ↑29 apr 2019 11:56 waarom zit Fulgsang daar zo aan de binnenkant van die bocht. Iedereen die in de ardennen heeft gereden weet dat je daar met deze omstandigheden niet moet rijden. Die plekken zijn daar vanaf oktober amper meer droog geweest en er licht troep het asphalt is weggereden en de gladde onderlaag doet de rest.
Precies dit.
Les 1 bij motorles, vermijd rijden over witte wegmarkeringen
De slipper van Fuglsang is inderdaad te wijten aan een witte wegmarkering, zijnde een wit gekalkt "fietsertje" op het asfalt dat het fietspad (naar boven) aanduidt.
https://www.gids.tv/video/58836/luik-ba ... lipt-bijna
https://www.gids.tv/video/58836/luik-ba ... lipt-bijna
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Nee hoor, hij slipt ervoor al. Wellicht dat hij vanuit schrik net iets te hard remt met de achterkant.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hij begint inderdaad al voor de witte streep te glijden. Ik verwacht dat hij achter een beetje remde, want als je zo aan het glijden gaat zonder dat je geremd hebt dan is de kans wel heel erg klein dat je nog grip terug krijgt.
En dat je niet over witte strepen heen moet rijden als het nat is klinkt mooi op papier, maar in de praktijk kom je die dingen zo'n beetje iedere bocht tegen.
En dat je niet over witte strepen heen moet rijden als het nat is klinkt mooi op papier, maar in de praktijk kom je die dingen zo'n beetje iedere bocht tegen.