Heel terecht om de leugens aan de kaak te stellen. Is ook uitvoerig gedaan, en met resultaat, want de leugens zijn van de site verdwenen. Toch?roelw schreef: ↑08 jan 2019 09:31Wat is dat voor sentimentele onzin.
Op pagina 67 heb je een soortgelijke reactie geplaatst. Fons zou leugens mogen verkopen, niemand zou erop mogen reageren want dan zou er economische schade zijn.
In dezelfde logica mag je geen enkele oplichter, fraudeur, witwasser, drugdealer, misdadiger,... vervolgen want die hebben ook vaak een relatie, misschien zelfs kinderen en als hun handeltje opgedoekt wordt krijgen ze niets meer te eten....
Voor zover ik weet is er geen enkele regel of wetmatigheid waarom ondernemingen niet failliet mogen gaan. Iedere dag gaan ondernemingen van allerlei aard failliet, dat is gewoon de economische realiteit. Altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
En Fons zal niet failliet gaan omwille van dit topic, ik zie ze eerder failliet gaan omwille van een slechte aanpak.
Maar het houdt niet op, lijkt er echt op dat jullie pas tevreden zijn als FONS failliet gaat.
En waarom? is er hier iemand benadeeld door Jos? Rijdt er hier iemand op een FONS en voelt die zich bekocht?
Dat je ergens anders een goedkopere fiets kunt kopen lijkt mij geen issue om te blijven natrappen.
Is het product inferieur?
Breekt het frame boven de 80km/uur?
Is er iemand verongelukt met een FONS?
Hoe zouden jullie dan wel niet reageren op een wiel of naaf fabrikant als daar gebreken aan zitten die tot breuken en dus mogelijke zware val leiden?