Cannondale
- ophetkantje
- Forum-lid
Kan het even niet meer terugvinden, weet wel dat ook Giant bij Di2 DA en volgensmij ook Ultegra precies hetzelfde aanbiedt als Cannondale
Ach, ik zeg ook maar wat
Ik zit er over te denken een Giant met powermeter te kopen (TCR Advanced Pro 0 2019), maar die zal toch gewoon werken als je 'm koopt ? Lees nergens dat ie tegen een bepaald bedrag geactiveerd moet worden.ophetkantje schreef: ↑28 nov 2018 13:34 Kan het even niet meer terugvinden, weet wel dat ook Giant bij Di2 DA en volgensmij ook Ultegra precies hetzelfde aanbiedt als Cannondale
- ophetkantje
- Forum-lid
Volgens mij betaal je daar wel voor, of ze dat apart vermelden is een tweede.
Ach, ik zeg ook maar wat
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tuurlijk betaal je er voor, maar ziet er stuk minder idioot uit dan bij moeten betalen bij zo’n dure fiets.ophetkantje schreef: ↑29 nov 2018 09:01 Volgens mij betaal je daar wel voor, of ze dat apart vermelden is een tweede.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Denk inderdaad foto:ophetkantje schreef: ↑28 nov 2018 09:25Dit vind ik een heel mooie fiets! Daar kun je veel plezier van hebben. (Overigens kijk ik heel raar tegen het stuur aan, maar dat kan door de folot komen. Lijkt zo een wat vreemd bocht te hebben)
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Misschien ideaal weer voor een crosser vandaag, maar meer dan 5 meter bij mijn LBS nog niet gefietst.
Vanmiddag mijn nieuwe SuperX Force opgehaald als opvolger van mijn CaadX die ik 3 jaar heb gehad.
Inzet zal voornamelijk gravelpaden, verharde bospaden zijn. In slechtere periode als "pekelbak"/winterfiets maar doe ik waarschijnlijk m'n bike mee te kort.
Hieronder in "vol ornaat", dus incl bidonshouders, SKS spatbordjes (niet mooi, wel praktisch), speedsensor, Knogg Oi belletje en UHR sticker voor 2019.
Vanmiddag mijn nieuwe SuperX Force opgehaald als opvolger van mijn CaadX die ik 3 jaar heb gehad.
Inzet zal voornamelijk gravelpaden, verharde bospaden zijn. In slechtere periode als "pekelbak"/winterfiets maar doe ik waarschijnlijk m'n bike mee te kort.
Hieronder in "vol ornaat", dus incl bidonshouders, SKS spatbordjes (niet mooi, wel praktisch), speedsensor, Knogg Oi belletje en UHR sticker voor 2019.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........