Gnehehe.
Puck Moonen
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Met zo'n opmerking doe je de VS modellen wel ernstig tekort.
Puckie komt bij lange na niet in de buurt
Puckie komt bij lange na niet in de buurt
-
tomdumotor
- Forum-lid
Andere profrenners zitten idd binnen no-time weer op de fiets, puck zit binnen no-time weer op instagram.
-
wouterkaas
- Forum-lid
Uit de comments maak ik op dat ze alleen nog heel licht mag trappen. Ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om een constant licht tempo te fietsen op de tacx dan op de fiets op de weg.
Mannen neem het niet allemaal te serieus. Op 23 juli heeft ze al gefietst (Strava). Waarschijnlijk daarna nog wel eens, maar niet geupload.
Ze staat nog steeds op de startlijst van Amstel Draai van de Kaai (start 15.40u). Wie weet is ze er in het echt te bewonderen.
Ze staat nog steeds op de startlijst van Amstel Draai van de Kaai (start 15.40u). Wie weet is ze er in het echt te bewonderen.
Ze zal haar trainingsprogramma echt wel in overleg met de ploeg, trainer en arts samengesteld hebben. Ik snap al die haat niet. Nee ze is niet de beste renster, maar dat zijn honderden anderen die er ook hun brood mee verdienen ook niet.wouterkaas schreef: ↑06 aug 2018 13:58Uit de comments maak ik op dat ze alleen nog heel licht mag trappen. Ik kan me wel voorstellen dat het makkelijker is om een constant licht tempo te fietsen op de tacx dan op de fiets op de weg.
Noem voor de grap eens één renster van het niveau van Puck Moonen die van het wielrennen kan leven?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof