Oogontsteking
-
Flyjohan23
- Forum-lid
Hoi,
Ik heb een oogontsteking. Mag ik hiermee fietsen, of beter niet?
Groeten
Ik heb een oogontsteking. Mag ik hiermee fietsen, of beter niet?
Groeten
- Wiliertoerist
- Forum-lid
+1 en naar de huisarts ermee.
Met bijvoorbeeld een antibiotica zalf en goed reinigen met water ben je er zo vanaf.
Uiteraard ter beoordeling door de huisarts.
En vooral niet wrijven in het ontstoken oog, want voor je het weet loop je met 2 dikke ogen.
Met bijvoorbeeld een antibiotica zalf en goed reinigen met water ben je er zo vanaf.
Uiteraard ter beoordeling door de huisarts.
En vooral niet wrijven in het ontstoken oog, want voor je het weet loop je met 2 dikke ogen.
-
Flyjohan23
- Forum-lid
Ik ben natuurlijk bij de huisarts geweest. Die heeft me zalf voorgeschreven. Ik kan ook enkele dagen niet gaan werken. Ik vond het een beetje raar om dan te vragen:”Mag ik wel gaan fietsen dan?” Dus dacht ik, ik stel de vraag hier even, misschien zijn er mensen die ook al eens een ontstoken oog hebben gehad. De ontsteking is niet veroorzaakt door iets wat in mijn oog is gevlogen, ze is bacterieel. Meegekregen van onze zoon...
-
Pitti Carabinieri
- Forum-lid
Als je kan fietsen dan kun je ook werken.
- Infinito GB
- Forum-lid
Voor Johan kan ik alleen maar zeggen, wees zuinig op je ogen. Je hebt er maar 2, en stuk is vaak stuk.
Voor wat betreft werken met bepaalde aandoeningen kan ook gelden dat je vanuit hygiënisch oogpunt soms niet mag werken. B.v. in veel functies in de gezondheidszorg is het verboden om op je werk te verschijnen met infecties.
Voor wat betreft werken met bepaalde aandoeningen kan ook gelden dat je vanuit hygiënisch oogpunt soms niet mag werken. B.v. in veel functies in de gezondheidszorg is het verboden om op je werk te verschijnen met infecties.
-
Flyjohan23
- Forum-lid
Die duikbril lijkt me wel een goed idee 
Ik laat mijn fiets maar enkele dagen aan de haak dan. Heel mijn trainingsschema om zeep. Inderdaad, mijn ogen zijn belangrijker.
Bedankt voor de feedback!
Ik laat mijn fiets maar enkele dagen aan de haak dan. Heel mijn trainingsschema om zeep. Inderdaad, mijn ogen zijn belangrijker.
Bedankt voor de feedback!
Tenzij je beroepsschauffeur bent
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.