Dat is volgens mij het hele punt: op instagram liet ze ook al eens doorschemeren dat ze er niet veel zin meer in had c.q. heeft. Mogelijk is voor haarzelf inmiddels ook wel duidelijk dat ze echt niet mee kan komen en ik kan mij goed voorstellen dat jezelf in de markt zetten als wielrenster dan langzamerhand als een molensteen aanvoelt.
Puck Moonen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Het zou ook wel héél raar zijn als iemand met een gemiddeld talent op basis van een paar indoor trainingkjes mee kon komen in het damespeloton.
-
wouterkaas
- Forum-lid
Maar heeft ze daar ook ooit iets concreets over gezegd in interviews e.d.? Anders lijken me het nogal wat aannames, wat vooral koffiedik kijken is en de criticasters in de hand speelt...
20 mei op instagram:
"Sometimes you have to go back to basic to remind yourself why you started. Long and lonely hours on the bike through places like this were all I needed to fall in love with this sport all over again.
"Sometimes you have to go back to basic to remind yourself why you started. Long and lonely hours on the bike through places like this were all I needed to fall in love with this sport all over again.
fietsen doe ik net als een prof,
Je moet het wel volgen hèwouterkaas schreef: ↑20 jun 2018 14:51 Maar heeft ze daar ook ooit iets concreets over gezegd in interviews e.d.? Anders lijken me het nogal wat aannames, wat vooral koffiedik kijken is en de criticasters in de hand speelt...
.... en weer twee pagina's zonder fotoos in het “puck-topic”.
Het gaat toch niet om het fietsen hier!
Het gaat toch niet om het fietsen hier!
je mag toch zelf wel op Instagram kijken? Of moeten anderen de plaatjes voor je verzamelen? Maar waarschijnlijk vinden de meesten die plaatjes op dit moment niet zo interessant.
Je vraagt wel een heel pro-actieve houding van me....
Zijn wel meer mooie wielerbabes dan alleen Puck, dus je kunt plaatjes genoeg vinden.
Misschien stopt ze er binnen enkele jaren wel mee als ze merkt dat het toch allemaal niet zo makkelijk is als dat ze misschien in eerste instantie dacht.
Er werd haar ook ooit de vraag gesteld of ze zou willen knechten als ze geen kopvrouw kon worden, daar had ze niet echt oren naar.
Alles of niks, misschien vandaar ook de vele DNF's.
Misschien stopt ze er binnen enkele jaren wel mee als ze merkt dat het toch allemaal niet zo makkelijk is als dat ze misschien in eerste instantie dacht.
Er werd haar ook ooit de vraag gesteld of ze zou willen knechten als ze geen kopvrouw kon worden, daar had ze niet echt oren naar.
Alles of niks, misschien vandaar ook de vele DNF's.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Alles of niets is wel de juiste instelling voor een topsporter.
Ik heb het idee dat ze echter de laatste tijd meer tijd dient te besteden aan het mentale vlak. Lijkt er op dat dat niet helemaal strookt en dat is een heel belangrijk aspect van de topsport.
Ik heb het idee dat ze echter de laatste tijd meer tijd dient te besteden aan het mentale vlak. Lijkt er op dat dat niet helemaal strookt en dat is een heel belangrijk aspect van de topsport.
Ik denk dat alles of niets voor een topsporter een goede instelling kan zijn om iets te bereiken. Ze is nog jong en met wat ambitie snap ik dat soort uitspraken. Maar je moet niet teveel nadruk leggen op iets wat ooit in een bepaalde situatie is gezegd (was dat niet bij Tour du Jour dat ze zoiets zei?)
Nu is ze wielrenster, heeft toch maar mooi een contract bij een serieuze ploeg gehaald op dit niveau, al dan niet geholpen door haar uiterlijk. Ze rijdt niet de uitslagen die ze zou willen en die men van haar verwacht, dat is natuurlijk moeilijk om mee om te gaan.
Hoeveel ze traint weten we niet, ze hoeft natuurlijk niet alles op Strava te zetten. In ieder geval wekt ze op social media de indruk dat ze druk is met verschillende neven activiteiten zoals fotoshoots, promoties etc. Mij lijkt dat af te leiden van het wielrennen en het trainen, maar aan de andere kant, ik denk dat ze daarmee een beter boterham verdient dan dat ze met alleen wielrennen zou kunnen en dat ook nog eens veel langer vol zou kunnen houden.
Kortom, ik denk dat ze best nog wel slim bezig is, misschien niet zozeer qua prestaties, maar wel op carriere vlak.
Nu is ze wielrenster, heeft toch maar mooi een contract bij een serieuze ploeg gehaald op dit niveau, al dan niet geholpen door haar uiterlijk. Ze rijdt niet de uitslagen die ze zou willen en die men van haar verwacht, dat is natuurlijk moeilijk om mee om te gaan.
Hoeveel ze traint weten we niet, ze hoeft natuurlijk niet alles op Strava te zetten. In ieder geval wekt ze op social media de indruk dat ze druk is met verschillende neven activiteiten zoals fotoshoots, promoties etc. Mij lijkt dat af te leiden van het wielrennen en het trainen, maar aan de andere kant, ik denk dat ze daarmee een beter boterham verdient dan dat ze met alleen wielrennen zou kunnen en dat ook nog eens veel langer vol zou kunnen houden.
Kortom, ik denk dat ze best nog wel slim bezig is, misschien niet zozeer qua prestaties, maar wel op carriere vlak.