Puck Moonen
Ze is toch voltijds prof? Met 10 uur in de week is dat dus lachwekkend vergeleken met een Van Vleuten die aan de 22 uur in de week gemiddeld zit. Vandaar dat ik vermoed dat ze er niet alles opzet. Natuurlijk kan niet iedereen evenveel belasting aan of heeft evenveel nodig om haar potentieel te bereiken maar minder dan de helft van de concurrentie kan gewoon niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb meer het gevoel dat iets van medeleven/respect/begrip meer op z’n plek is. Komt allemaal niet over alsof ze fantastisch in haar vel zet (figuurlijk dan
)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
@Daniel, als het er niet in zit, zit het er niet in, die regenboogtrui. Maar er lopen iets meer mensen rond op deze aardbol die hun dromen niet waar kunnen maken. Moeten we dan met al die mensen medelijden hebben? Dan moet je gewoon iets anders gaan doen.daniel1975 schreef: ↑11 jun 2018 18:46 Ik heb meer het gevoel dat iets van medeleven/respect/begrip meer op z’n plek is. Komt allemaal niet over alsof ze fantastisch in haar vel zet (figuurlijk dan)
Wellicht voelt ze de bui al hangen dat ze straks weer bij Tour du Jour moet opdraven en dat Genee dan natuurlijk zal vragen hoe het met haar carrière gaat en wanneer we die regenboogtrui mogen verwachten 
Maar serieus: het is goed mogelijk dat het besef wel is gekomen dat ze niet mee kan in het peloton en daardoor de motivatie voor keihard trainen wegzakt. Dat is dan weer niet handig voor iemand wiens inkomen afhankelijk is van haar branding als wielrenbabe.
Maar serieus: het is goed mogelijk dat het besef wel is gekomen dat ze niet mee kan in het peloton en daardoor de motivatie voor keihard trainen wegzakt. Dat is dan weer niet handig voor iemand wiens inkomen afhankelijk is van haar branding als wielrenbabe.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Wier inkomen 
Overigens niet helemaal eens. Boeiend of ze traint. Ze moet plaatjes geven, that’s it.
Overigens niet helemaal eens. Boeiend of ze traint. Ze moet plaatjes geven, that’s it.