Giro 2018
-
- Forum-lid HC
Dus het kan zo eindigen dat Froome 1 wordt en Dumoulin 2, waarna Froome met terugwerkende kracht een schorsing krijgt zodat Dumoulin alsnog als eerste eindigt.
Dat zou weer een flinke dolksteek zijn voor de sport.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Och, de sport leeft nog steeds toch? Terwijl je kunt bingo-en met weggenomen klasseringen in grote rondes en dus met "nieuwe" winnaars. Je zou bijna kunnen stellen dat het erbij hoort.scottwilko schreef: ↑02 mei 2018 13:01 Dus het kan zo eindigen dat Froome 1 wordt en Dumoulin 2, waarna Froome met terugwerkende kracht een schorsing krijgt zodat Dumoulin alsnog als eerste eindigt.

WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er komt geen schorsing met terugwerkende kracht waarschijnlijk. Dit omdat het niet de hors category doping is. Als er een schorsing komt zal die pas vanaf de uitspraak in werking treden als ik het goed heb begrepen.scottwilko schreef: ↑02 mei 2018 13:01 Dus het kan zo eindigen dat Froome 1 wordt en Dumoulin 2, waarna Froome met terugwerkende kracht een schorsing krijgt zodat Dumoulin alsnog als eerste eindigt.
In en in triest dat die oetlul mag starten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
De tifosi zullen hun werk doen. Ze zijn de schorsing voor hun Petacchi en Ulissi nog niet vergeten.
Ik vrees oprecht voor de veiligheid van Froome. Hoe het in Italië is weet ik niet, maar de Fransen hadden het al niet zo op hem, en zal er niet beter op zijn geworden. Wachten is op de gek die hem van z'n fiets trekt...
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
Zo lang hij er geen letsel aan overhoudt kan ik er niet mee zitten.
In zo’n bizarre situatie kan je verwachten dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
In zo’n bizarre situatie kan je verwachten dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
Een slechte zaak voor het wielrennen, maar als koersliefhebber kijk ik wel uit naar het gevecht Froome-Dumoulin. Ik vind Froome de laatste jaren minder indrukwekkend dan voorheen, dus ik zie dit wel in het voordeel van Dumoulin beslist worden. Al kan een slechte dag van één van beiden of een coup van Italianen oid de boel nog flink in de war schoppen natuurlijk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het jammere is dat ik zonder die slapstick-case er exact hetzelfde over zou denken. De Giro is vaak mooie open koers.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Of misschien een boze Palestijn....weet niet hoe populair Froomey in die contreien is ?