Drenthe200 2017
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Snelste dame
Gekkenwerk, maar diepe buiging!
Gekkenwerk, maar diepe buiging!
Slachtveld is het geworden, als ik het her en der op Facebook en Strava lees
Het was een bizarre modderbende, van het begin tot het eind. Ik heb bij Appelscha na ca. 145 km de handdoek in de ring gegooid en ben verder over de weg naar Roden gerold. Ik kon mezelf niet motiveren om nog 50 km grotendeels in het donker door te modderen. Die foto van Danielle Meijering is op het beruchte Janpad, daar hebben de meeste bikkels die zover gekomen zijn 4 km gelopen. Maar ietsje minder extreem waren dit soort plaatjes vandaag overal te maken. Als dat nog niet voldoende was werd het na 13u ook nog een keer nat en koud. Op zich is het een geniaal mooie route, heel weinig asfalt en veel lokale MTB parcoursjes er in opgenomen, o.a. Gieten. Organisatie uitstekend, op bewegwijzering, bevoorrading, etc, is helemaal niets aan te merken en de sfeer was ook prima.
Morgen maak ik tijd vrij voor het bocht tot bocht verhaal, maar daar ben ik nu te moe voor. Ik heb het gehaald en heb er netto dik 13 uur! over gedaan. Wat was dit heftig in allerlei opzichten.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Mijn god, die foto's van dat Janpad.
Ik hou best van een uitdaging op zn tijd naar dit heeft toch niks meer met fietsen te maken.
Niettemin respect voor wie m (deels) uitgereden heeft.
En sterkte met poetsen
Ik hou best van een uitdaging op zn tijd naar dit heeft toch niks meer met fietsen te maken.
Niettemin respect voor wie m (deels) uitgereden heeft.
En sterkte met poetsen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo’n pad opnemen inde route is idioot.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
In deze tijd 200Km mountainbiken ook, maar daar gaat het in deze tocht nu juist om.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
+1, 200 km zou ik een mooie uitdaging vinden (bij iets betere vorm), maar met dit soort paden heeft 't voor mij niet meer met fietsen te maken. Als zoiets over 100 meter gebeurd is het tot daar aan toe, maar 4 km lang