Overbelasting Lies, adductoren rechter bovenbeen
De glazen bol levert mij ook niks op. Mijn persoonlijke ervaring is echter dat ik, (nogmaal, persoonlijke ervaring dus) bij een te hoge zadelstand vergelijkbare klachten krijg.
Nog nieuws? Ik heb beetje hetzelfde probleem. Rechterbovenbeen is heel stijf vergeleken met links. Heb een fietsmeting voor mijn positie in de planning staan.
Ben naar een goede fysio in Amsterdam geweest (Manuel Fysion). Heb daar een aantal dryneedle sessies gedaan waar ik wel baat bij heb. Heb voor volgend jaar een upgrade van de zorgverzekering genomen om gelijk in januari wat afspraken te maken.
Merk trouwens wel dat het in de winter vaak meer aanwezig is. Zomers gaat alles wat soepeler natuurlijk.
Ben naar een goede fysio in Amsterdam geweest (Manuel Fysion). Heb daar een aantal dryneedle sessies gedaan waar ik wel baat bij heb. Heb voor volgend jaar een upgrade van de zorgverzekering genomen om gelijk in januari wat afspraken te maken.
Merk trouwens wel dat het in de winter vaak meer aanwezig is. Zomers gaat alles wat soepeler natuurlijk.