Tour 2018
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Gewoon zoals een criterium start dus??
-
Hans-Je-Pence
- Forum-lid
Benieuwd hoe dit uit gaat pakken (als het al ingevoerd is tegen die tijd….)
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3101643
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.3101643
-
anderson99
- Forum-lid
Zou wel een stuk leuker worden en spannender.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kun je niet in 1 jaar regelen. Bestaande contracten van buitenaf openen mag niet zomaar.
Plan is wel goed!
Plan is wel goed!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Dat is gewoon niet realistisch, hoe in godsnaam ga je dat fatsoenlijk controleren?
Het team kan zich misschien aan het budget houden maar 1 van de sponsors zorgt dan voor een contract buiten het team om met een renner (zit dus niet in het budget) of ze geven op het einde van het seizoen de fietsen aan de renners om te verkopen of ...
In de F1 hebben ze dit ook geprobeerd en dat werkte ook niet.
Het team kan zich misschien aan het budget houden maar 1 van de sponsors zorgt dan voor een contract buiten het team om met een renner (zit dus niet in het budget) of ze geven op het einde van het seizoen de fietsen aan de renners om te verkopen of ...
In de F1 hebben ze dit ook geprobeerd en dat werkte ook niet.

-
anderson99
- Forum-lid
Formule 1 een miljarden sport vergelijken met Tour de France waar ze mogen hopen op een paar 100.000 Euro winst.
De teams moeten nou al smeken voor paar kleine sponsors en jij denkt dat die kleine sponsors nou op eens hun portefeuille op de tafel smijten.
De teams moeten nou al smeken voor paar kleine sponsors en jij denkt dat die kleine sponsors nou op eens hun portefeuille op de tafel smijten.
Volgens mij is dit onderwerp rijp voor een apart topic. Moderators....
Gesoigneerd de zomer in met dit prachtige tenue. Welke is mooier, blauw of groen? [url=https://cycloworld.myshopify.com/nl/col ... fankleding[/url]
Het gaat dan ook niet over de kleine ploegen hé, die zullen zeker niet aan het max budget komen. Het gaat over Sky, Kathusha, Bahrein,...anderson99 schreef: ↑24 nov 2017 17:35 Formule 1 een miljarden sport vergelijken met Tour de France waar ze mogen hopen op een paar 100.000 Euro winst.
De teams dus die nu met geld smijten en waar de sponsors echt wel wat extra kunnen/willen doen

Wordt gezellig aan tafel
Mikel Landa: "Me and Nairo can be co-leaders in Le Tour. If I don't lose time and the team asks me to wait for him, I won't do it. It's time to do my own race."
Mikel Landa: "Me and Nairo can be co-leaders in Le Tour. If I don't lose time and the team asks me to wait for him, I won't do it. It's time to do my own race."
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beter nu duidelijk maken dan ergens in het seizoen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk eerlijk gezegd dat Quintana de tour nooit zal winnen. En dat movistar meer kans maakt met Landa. Quintana heeft de laatste twee jaar serieus blijven stagneren of zelfs nog krediet verloren tov zijn collega's rondewinnaars. Een beetje zoals Contador de laatste jaren: goed maar niet goed genoeg.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.