BRM 400 Rondje Startpunten, zaterdag 23 september 2017
-
FryskBloed
- Forum-lid
Als je er op gaat letten dan staan wegen en fietspaden echt vol met goedbedoelde maar potentieel levensgevaarlijke paaltjes.
Dat hebben de organisatoren niet gedaan. De GPX-track staat sinds vandaag op de website, maar dit stuk van het traject is ongewijzigd.
Net even de route vergeleken met vorig jaar, maar ik zie maar twee kleine wijzigingen (net na Boekelo en net voor Lemelerveld een kleine omleiding, waarschijnlijk wegwerkzaamheden).
-
DeletedUser01
- Forum-lid
De tijdslimiet is 27 uur per controleplaats. Venray is het startpunt deze keer. Daar starten de deelnemers op 9:00 uur. De starttijd in Scherpenzeel is 13:00 uur, vier uur later. Vanaf 13:00 uur is deze post dus 27 uur lang open. Enzovoort.
Starten er leute vanuit Scherpenzeel op Ernst na? Oftewel is er dan al een groepje richting Zwolle te bouwen? Zit te denken aan scherpenzeel en wellicht zelfs venray als startplaats. Dan heb ik nog wat aan de zondag 
Ik start ook misschien in Scherpenzeel, maar ik twijfel nog een beetje aangezien mijn vorm op dit moment niet optimaal is. Mocht ik onderweg af moeten haken of moeten stoppen, hoe doen anderen dit? Openbaar vervoer wordt lastig midden in de nacht en een overnachtingsplaats zoeken ook lijkt me?
Als je om 1300 start weet je, denk ik, voordat de echte nacht begint wel of je uit kunt fietsen of niet.
9 uur verder is het 2200 uur en ben je de ronde al een mooi stuk door waardoor je waarschijnlijk ergens wel terug zou moeten kunnen in een rechte lijn die niet heel lang is.
9 uur verder is het 2200 uur en ben je de ronde al een mooi stuk door waardoor je waarschijnlijk ergens wel terug zou moeten kunnen in een rechte lijn die niet heel lang is.
Bij twijfel is het handig om een plaatje van het spoorwegnet te hebben. Op papier of in je hoofd. Of een lijstje met intercity-stations.rtimmers schreef: ↑19 sep 2017 10:24 Ik start ook misschien in Scherpenzeel, maar ik twijfel nog een beetje aangezien mijn vorm op dit moment niet optimaal is. Mocht ik onderweg af moeten haken of moeten stoppen, hoe doen anderen dit? Openbaar vervoer wordt lastig midden in de nacht en een overnachtingsplaats zoeken ook lijkt me?
Je kunt in Zwolle of Enschede de intercity pakken, Nijverdal en Almelo komen ook in aanmerking. Na Boekelo zijn Winterswijk en Venray de volgende opties.