Tour 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
En dan bidden dat Froome op zijn bek gaat zonder grote lichamelijke schade, maar wel een minuut of 5 achterstand oploopt. Dan moet Sky gaan koersen ipv controleren.
#dromenmag
#dromenmag
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Kan ook al op dag 1 gebeuren (dus 2 x kans) op de Passage Du Gois.daniel1975 schreef: ↑16 sep 2017 21:12 En dan bidden dat Froome op zijn bek gaat zonder grote lichamelijke schade, maar wel een minuut of 5 achterstand oploopt. Dan moet Sky gaan koersen ipv controleren.
#dromenmag
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whop whop, das 10 min achterstand dan 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
De ploegentijdrit komt terug. Volgens mij staat er niks meer in de weg voor Dumoulin om voor het klassement in de Tour te gaan. Het liefst Froome en Sky op waarde kloppen in plaats van problemen bij Froomey.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Precies. Sunweb heeft een sterke ploeg dus wie weet.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Een ploegentijdrit. Dan gaat Bardet dus sowieso al 2 minuten verliezen, zelfs als dit de enige tijdrit is.
Er werd zo her en der wel gespeculeerd dat dit een tijdritloze Tour zou gaan worden om de Fransen (Pinot, Bardet en Barguil) een kans te geven op de overwinning maar dat lijkt dus niet het geval.
Nu dit scenario afvalt hoop ik wel dat er meer tijdritten in zitten dan dit, anders heeft TD niet veel kans tegen Daves Pakhuis en de Snelwandelaar.
Er werd zo her en der wel gespeculeerd dat dit een tijdritloze Tour zou gaan worden om de Fransen (Pinot, Bardet en Barguil) een kans te geven op de overwinning maar dat lijkt dus niet het geval.
Nu dit scenario afvalt hoop ik wel dat er meer tijdritten in zitten dan dit, anders heeft TD niet veel kans tegen Daves Pakhuis en de Snelwandelaar.
Het hoeft ook geen dubbele beenbreuk te zijn van mij. Een stijve nek zodat hij niet op z'n SRM-kastje kan kijken is genoeg...
Campagnolo Ultra Dork
Dumoulin heeft froome een tik uitgedeeld maar ook niet meer dan dat. En Tour de france's zijn al meer dan eens op maat van iemand gemaakt waarbij aan het eind toch weer dezelfde van de vorige jaren won. De tour is niet alleen een fysieke uitputtingsslag maar misschien nog veel meer een psychische marteling.
Geen seconde mogen onoplettend zijn door de vele valpartijen, de hectische finales met een aantal gekken die zich overal , de pers achteraf, de late en soms weinige slaapuren, enz..
Dumoulin heeft de capaciteiten om de tour te winnen maar Froome en sky weten hoe ze hem moeten winnen. Dus afwachten maar...
Geen seconde mogen onoplettend zijn door de vele valpartijen, de hectische finales met een aantal gekken die zich overal , de pers achteraf, de late en soms weinige slaapuren, enz..
Dumoulin heeft de capaciteiten om de tour te winnen maar Froome en sky weten hoe ze hem moeten winnen. Dus afwachten maar...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.