Zoals in de titel al aan gegeven denk ik eraan om terug te beginnen met competitief wielrennen.
Bij mij zit het namelijk zo, Ik heb reeds vanaf mij 10 jaar tot men 17e aan wielrennen gedaan. Sinds mijn 15e (nieuwelingen categorie) zat ik in de nationale ploeg van België en heb ik verschillende grote wedstrijden mee gereden.
Vanaf mijn 16e begon ik spijtig genoeg te sukkelen met mijn rug en vermits er nooit verbetering in zat, de dokter gaf toen wel aan dat dit tijdelijk kon zijn (het kon eruit groeien) verloor ik de moed en het plezier om verder te doen.
Echter ben ik onlangs terug rustig aan begonnen met fietsen en dit gaat nu vrij vlotjes zonder enige pijn daarom geeft dit mij weer hoop (ben ondertussen ook nog een stukje gegroeid).
Ik ben in de voorbij 2 jaar ook steeds goed aan mijn conditie blijven werken en denk er nu dus aan om alles terug wat serieuzer te beginnen aanpakken.
Wat denken jullie hierover? zou het nog mogelijk zijn om terug op een vrij hoog niveau te geraken? Mijn tests die ik vroeger heb afgelegd toen ik nog in het nationale team zat bleken toen zeer beloftevol voor de toekomst en de gedachte "wat als ik die rugklachten niet had." is eigenlijk de voorbij 2 jaar daardoor nooit uit mijn gedachte verdwenen.
,Groet