Davitamon Sport Energy GEL
Vorige week binnen gekregen. T.h.t. November 2017
Ik weet het niet hoor maar volgens mij kan er niet zo gek veel aan mis zijn als ze over datum zijn.
Smaak valt me alleszins niet tegen, beetje dunne appelmoes substantie.
Ik weet het niet hoor maar volgens mij kan er niet zo gek veel aan mis zijn als ze over datum zijn.
Smaak valt me alleszins niet tegen, beetje dunne appelmoes substantie.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
wouterkaas
- Forum-lid
Kan niks aan bederven, dus je hebt er een goeie koop aan!
Vorige week lagen ze na de finish van de Triathlon 010. Ik dacht nog: die hebben een goeie slag geslagen, mooi koopje 
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/
-
ncornelisse
- Forum-lid
Gisteren ook 2 doosjes binnengekregen
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Das net wat je fijn vind. Ik red het met een gelletje op 10 a 15 per jaar wel en dan vooral in marathons/cyclo,s
Bij minder dan een graad of 10 vaak veel dingen met chocola etc.
Bij minder dan een graad of 10 vaak veel dingen met chocola etc.
-
wouterkaas
- Forum-lid
Ik ook hoor, had vorig jaar per ongeluk te veel besteld en heb nog steeds een bak liggen. Die bekende van mij rijdt regelmatig van die tochten van 200+ km. Die krijgt ze wel op denk ik
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
Ik ga van de week ook ff een paar ophalen. Zijn zowaar nog goedkoper dan de mueslirepen van de AH en is wel fijn voor de afwisseling (8 muesli repen naar binnenwerken is ook niks). Vind het zelf altijd wel fijn om zowel wat vast voedsel (Snelle Jelle/banaan/broodje) als wat gelletjes/sportdrank bij me te hebben op 150km+ tochten.
-
martijnnnn
- Forum-lid
Ook besteld. Best wel te pruimen eigenlijk. Valt me niet tegen. Zeker niet voor dit geld!
Poeh, dacht dat dit topic al 'uitgeput'! Graag gedaan allemaal
Wederom terugkomend op deze gels: Ik had er 72, zit nu precies op de helft. Ik combineer 2 à 3 gels (geen 1, 2 per uur zoals voorgeschreven...) meestal met een plak kruidkoek, een plak rozijnen- of krentenbrood en een banaan. Altijd wat muntgeld mee op reserve
Eh, nogmaals, zéér tevreden met deze gels! Misschien is het verschil wel iets groter dan zou moeten, aangezien ik me in het verleden soms wel te veel heb 'leeggereden' en in ieder geval met te weinig koolhydraten op de fiets zat. Ik zie me nu veel meer als een sprinter vanwege de extra explosiviteit..op naar Dylan Groenewegen
PS Ik mis die endorfine tijdens het afzien ergens ook wel! Dan maar gaan verzuren
PPS Tjah, die houdbaarheid is questionable, maar toch mooi dat deze nu bij november ligt. Bestel ze zeker weer!
Wederom terugkomend op deze gels: Ik had er 72, zit nu precies op de helft. Ik combineer 2 à 3 gels (geen 1, 2 per uur zoals voorgeschreven...) meestal met een plak kruidkoek, een plak rozijnen- of krentenbrood en een banaan. Altijd wat muntgeld mee op reserve
Eh, nogmaals, zéér tevreden met deze gels! Misschien is het verschil wel iets groter dan zou moeten, aangezien ik me in het verleden soms wel te veel heb 'leeggereden' en in ieder geval met te weinig koolhydraten op de fiets zat. Ik zie me nu veel meer als een sprinter vanwege de extra explosiviteit..op naar Dylan Groenewegen
PS Ik mis die endorfine tijdens het afzien ergens ook wel! Dan maar gaan verzuren
PPS Tjah, die houdbaarheid is questionable, maar toch mooi dat deze nu bij november ligt. Bestel ze zeker weer!