ANWB topic: Hoe te rijden naar vakantiebestemming?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja dat weet ik.
Maar bedoel in totaal, dus ook als er een extra tunnelbuis bij zou komen.
Maar bedoel in totaal, dus ook als er een extra tunnelbuis bij zou komen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Quarantanove
- Forum-lid
Maar dan is de passage door de bergen toch heel wat leuker dan door een tunnel waarin je niets ziet van het landschap.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens.
Zie de weg ook gewoon als onderdeel van je vakantie. Niet met het idee zo snel mogelijk maar genieten, even rustig koffie drinken en wat lekker eten. Mooi door de bergen toeren en pik eens een pas mee in plaats van al die tunnels.
Zie de weg ook gewoon als onderdeel van je vakantie. Niet met het idee zo snel mogelijk maar genieten, even rustig koffie drinken en wat lekker eten. Mooi door de bergen toeren en pik eens een pas mee in plaats van al die tunnels.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toeren is wel vakantie ja, maar die ellendige files kan ik op geen enkele wijze toch omvormen tot ontspannen vakantieFietsen?altijd schreef: ↑19 jul 2017 16:08 Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens.
Sta je afgelopen weekend eerst 2 uur voor de Gothard, vervolgens 2 uur voor de versmalde (nutteloze) grensovergang Zwi-Ita.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Hoe is het op een zondag middag / avond gesteld met de vertraging?
Ik moet zondag namelijk eind van de dag in Livigno zijn
Via Bregenz-lichtenstein -Bad Ragaz-Klosters-Zernez-Livigno.scottwilko schreef: ↑19 jul 2017 20:56 Hoe is het op een zondag middag / avond gesteld met de vertraging?
Qua verkeer op Zondag normaliter geen probleem.Ik zou er een uurtje of 13 voor uit trekken
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Dat klopt, ik twijfel nog tussen de optie wel of niet door Oostenrijk, Dus oostkant of westkant van de Bodensee. (scheelt weer een tolvignet)
Maar in de basis gaat dit topic toch over hoe te rijden, en niet direct over die tunnel?