Gemiddelde score op fietsproef ?
Vince, ik hoop dat ze je daar kunnen helpen met je blessures. Is er voor je rug een diagnose?
De test is volgens mij niet meer dan omzet draaien. Hebben ze je nu nieuwsgierig gemaakt, dan zul je een goede moeten gaan doen.
De test is volgens mij niet meer dan omzet draaien. Hebben ze je nu nieuwsgierig gemaakt, dan zul je een goede moeten gaan doen.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Al sik jouw verhaal lees is er dus nooit iemand in staat om beter dan een 3 te halen want als de proef bij 10 stopt komt er niemand boven de 125watt.
Om welke reden moest je stoppen. Ik heb pas ook een test gedaan in het ziekenhuis (omwille van hoog cholesterol en controleren op hartfunctie) en die was elke 2min 20 watt omhoog. ook 70rpm, dat is vanwege het apparaat anders is ie minder nauwkeurig.
Ik bleef doorgang tot ik "plafoneerde. mijn cadans niet meer kon houden en het vermogen dus ook terugzakte. Ik heb geen cijfer gehad.
Om welke reden moest je stoppen. Ik heb pas ook een test gedaan in het ziekenhuis (omwille van hoog cholesterol en controleren op hartfunctie) en die was elke 2min 20 watt omhoog. ook 70rpm, dat is vanwege het apparaat anders is ie minder nauwkeurig.
Ik bleef doorgang tot ik "plafoneerde. mijn cadans niet meer kon houden en het vermogen dus ook terugzakte. Ik heb geen cijfer gehad.
nooit eerder last gehad van rug als knie, plots was er die diepe val (arbeidsongeval) en ondertussen zijn we 7maand verder. Echte diagnose is er voorlopig niet, wel blijkt uit de metingen dat mijn buikspieren beter dan gemiddeld scoren en mijn rugspieren veel slechter dan gemiddeld, zal dus vooral zaak zijn van de rugspieren te versterken.
Ben vertrokken voor 36 sessies...
Starten op 25watt en 5 keer 25watt verhogen was eindigen op 150watt. Ik vermoed eindigen op een lagere hartslag = betere score.wasbeer2006 schreef: ↑11 jul 2017 19:57 Als ik jouw verhaal lees is er dus nooit iemand in staat om beter dan een 3 te halen want als de proef bij 10 stopt komt er niemand boven de 125watt.
Test stopt sowieso na 10minuten.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Als dat zo is, kan je die test inderdaad laten voor wat het is.
Je hebt dan minimal nog wat andere waardes nodig voordat je daar conclusies uit kan trekken.
Ik begrijp nog steeds niets van deze test.