Alles over vakanties op én met de fiets

Limburgs Mooiste 2017 - correctie hoogtemeters

Bospaadje
Forum-lid

Bospaadje 15 jun 2017 10:44

Het idee om aan de uitdaging van 252km Limburgs mooise mee te doen en deze dan te kunnen afvinken, vond ik erg leuk. Daar had ik dus best ook de 35euro voor over. Netjes betaald en ingeschreven. Nu concludeer ik naderhand, dat ik wel erg weinig heb gekregen voor die 35 euro. Zie ook mijn bovenstaande post.

Ik ben ook absoluut GEEN voorstander van een tocht zwart mee te rijden. Doe hem dan inderdaad een keertje op een andere dag met de GPS. Maaaaaaar Limburgs mooiste is voor mij nu wel een uitzondering. STEL het zou komend jaar prachtig weer zijn en STEL ik zou dat weekend geen concrete plannen hebben, dan ga ik echt niet meer betalen voor wat water en wat stukjes sinaasappel. Dan rij ik vanuit thuis de route op, fiets ik totdat ik dorst of honger krijg, duik ik een terrasje/supermarkt in en vervolg ik mijn route.

Ik rij sowieso niet heel veel tochten per jaar, dus de totale entreekosten zijn goed te overzien en die betaal ik ook graag als de tocht goed is georganiseerd. Dit jaar deelgenomen aan VoltaLimburg CLassic, waalse pijl, limburgs mooiste. En die eerste twee waren heel goed verzorgd, dan heb ik er ook geen moeite mee om te betalen. Dat is waarschijnlijk gewoon de afweging die je vooraf maakt.

chiapucci78
Forum-lid

chiapucci78 16 jun 2017 09:59

Vorig jaar dezelfde ervaringen gehad bij de ravitaillering. Ik moest het me ook niet in mn hoofd halen om een extra peperkoekje i.d. te pakken. Dit kwam me op een sneer van de medewerker te staan :dislike:
De organisatie stuurde destijds ook nog een enquete uit, weinig mee gedaan als ik t zo lees. Deze rit heeft het bij mij toch al afgedaan.

De koersen van Sport.be cycling tour zijn veel minder massaal en kwalitatief veel beter.
Of gewoon een kleinschalige rit van de NTFU kalender pakken.

bluv107
Forum-lid

bluv107 16 jun 2017 10:43

chiapucci78 schreef: 16 jun 2017 09:59 Of gewoon een kleinschalige rit van de NTFU kalender pakken.
+1
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 16 jun 2017 13:55

Bospaadje schreef: 15 jun 2017 10:44 Ik ben ook absoluut GEEN voorstander van een tocht zwart mee te rijden. Doe hem dan inderdaad een keertje op een andere dag met de GPS. Maaaaaaar Limburgs mooiste is voor mij nu wel een uitzondering. STEL het zou komend jaar prachtig weer zijn en STEL ik zou dat weekend geen concrete plannen hebben, dan ga ik echt niet meer betalen voor wat water en wat stukjes sinaasappel. Dan rij ik vanuit thuis de route op, fiets ik totdat ik dorst of honger krijg, duik ik een terrasje/supermarkt in en vervolg ik mijn route.
Groot gelijk :winkthumb:

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 16 jun 2017 13:56

bluv107 schreef: 16 jun 2017 10:43
chiapucci78 schreef: 16 jun 2017 09:59 Of gewoon een kleinschalige rit van de NTFU kalender pakken.
+1
+2

Plaats reactie