Dan moet hij wel eerst z'n gewicht verdubbelen.daclimber schreef:Als je als 65-jarige nog één keer gek wilt doen op fietsgebied, rest je maar één ding: een Pinarello kopen
Nog één keer 'gek' doen
Want?vitamineb schreef:Dan moet hij wel eerst z'n gewicht verdubbelen.daclimber schreef:Als je als 65-jarige nog één keer gek wilt doen op fietsgebied, rest je maar één ding: een Pinarello kopen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Waarom zou je die mensen belachelijk maken in plaats van gewoon te waarderen dat ze op hun manier van dezelfde hobby genieten als jij?Musicmaestro schreef:en dan de Alpe D'Huez oprijden... manmanman, met bosjes tegelijk ingehaald afgelopen zomer op mijn oude Koga van ruim 9 kg (als het er geen 10 is; nooit opgemeten)daclimber schreef:Als je als 65-jarige nog één keer gek wilt doen op fietsgebied, rest je maar één ding: een Pinarello kopen
fietsen doe ik net als een prof,
Je @Timo 2.0 kunt Musicmaestro zijn opmerking plaatsen dat hij mensen idd belachelijk wil maken maar hij heeft gedeeltelijk wel een een punt en tevens mag die mening gepost worden zonder dat die nu weer als belachelijk dan wel gebrandmerkt wordt neergezet.timo2.0 schreef:Waarom zou je die mensen belachelijk maken in plaats van gewoon te waarderen dat ze op hun manier van dezelfde hobby genieten als jij?Musicmaestro schreef:en dan de Alpe D'Huez oprijden... manmanman, met bosjes tegelijk ingehaald afgelopen zomer op mijn oude Koga van ruim 9 kg (als het er geen 10 is; nooit opgemeten)daclimber schreef:Als je als 65-jarige nog één keer gek wilt doen op fietsgebied, rest je maar één ding: een Pinarello kopen
Als kritische, cynische of sarcatische opmerking in een topic niet meer kunnen dan kun je elk forum wel nu meteen opdoeken.
PVDA thee drinken kunne we altijd nog.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
Kunnen we nu weer terug OT. Ik heb de indruk de laatste tijd dat merendeel van de topics binnen 1 pagina ontaarden in allerlei niet ter zake doende opmerkingen.
What makes the boat go faster?
- de zwarten
- Forum-lid HC
Bij de club rijdt er eentje van 71, die rijdt dus nog altijd bij de A-groep aan 32-33 gemiddeld. Een dikke 10.000 per jaar.
Als jij er ook zo eentje bent, moet jouw laatste fiets dus goed zijn voor minstens 60.000km.
Ik vrees dat je dan beter kijkt naar duurzaamheid dan naar bling, anders is jouw 'laatste' fiets een keer helemaal opgereden voor je 70 bent.
Als jij er ook zo eentje bent, moet jouw laatste fiets dus goed zijn voor minstens 60.000km.
Ik vrees dat je dan beter kijkt naar duurzaamheid dan naar bling, anders is jouw 'laatste' fiets een keer helemaal opgereden voor je 70 bent.

Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

Wat een jaloerse azijnzeikers zitten er toch op het forum. Laat iedereen lekker doen wat die zelf wil.
De ts moet lekker genieten als hij een nieuwe fiets wil kopen en misschien en dat hoop ik voor hem lukt dat over 10 jaar nog een keer
ik zou me niet zo'n zorgen maken over de uitvoering die je op het oog hebt, mocht niet alles over een tijdje voorradig zijn is er vast wel een oplossing om een en ander op te lossen. Qua gewicht moet je met die schijven prima kunnen remmen.
De ts moet lekker genieten als hij een nieuwe fiets wil kopen en misschien en dat hoop ik voor hem lukt dat over 10 jaar nog een keer

Wat voor fiets je ook hebt, Je moet altijd blijven trappen.
+1. Maar ja, blijkbaar moet men zijn frustratie over het niet kunnen/mogen aanschaffen van een Pinarello afreageren. Persoonlijk heb ik daar niet zoveel last van, maar ik zou dan ook never-nooit een Pina kopen. 

When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
Er zegt ergens iemand iets over dikkies die voor joker rijden op een dure pina (wat min of meer objectief gewoon zo is), en meteen staat het hele topic "vol sneue reacties". Het lijkt haast wel alsof mensen zich aangesproken voelen.
@TS: voor de definitieve fiets zou ik zelf nooit voor schijfremmen gaan, maar voor een titanium apparaat met een mechanische topgroep. Zijn schijven een harde voorwaarde voor je, of zaten ze toevallig op deze fiets?
@TS: voor de definitieve fiets zou ik zelf nooit voor schijfremmen gaan, maar voor een titanium apparaat met een mechanische topgroep. Zijn schijven een harde voorwaarde voor je, of zaten ze toevallig op deze fiets?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?