Ok bedankt voor info.
Ik heb ondertussen 2dehands gekocht (was snel gegaan, dus kon hier niet eerst advies vragen). Is een Ridley alu frame, met camp. record enzo. Voelt ook wel als zeer degelijk materiaal aan (heb nu 2 ritjes van 40 km achter de rug).
Ik heb hem voor 400 km kunnen kopen, en denk er wel nog plezier aan te beleven.
Ik weet wel niet de juiste naam/versie van de fiets. Ik denk dat het een fiets is uit 2004/2005 waar toen Lotto ploeg ook mee reed (maar die reden dan op carbon kaders denk ik, al ben ik blij dat het geen carbon is, heb ergens gelezen dat Ridley in 2004/2005 hier wel wat problemen mee heeft gekend...)
Ik wist (het is gelukt) wel niet hoe ik een foto kan opladen van mijn lokale pc om hem te laten zien
[img=http://i944.photobucket.com/albums/ad28 ... 0002oj.jpg]
Bulls Harrier 1 een goede keuze als eerste fiets?
Voor 400 euro zou dit wel een superkoopje zijn..??
JA ik probeer hem nog eens te verkleinen 1 van de dagen.
JA het was 400 eur. Ik ken er zelf heel weinig van, maar kameraad zei me dat dit wel een zeer goede fiets is voor dat geld. Nu maar hopen dat er geen verborgen gebreken zijn, maar ik denk het niet.
Ik weet zelfs niet wat de juiste naam is van de fiets. Ik vind iets terug dat Lotto met Damocles reed in 2004/2005, maar dat was dan met Carbon frame, dit is alu.
Wat ik wel gelezen heb is dat er blijkbaar wat problemen waren met die carbon frame, en dat er dus wat renners zouden overgestpat zijn op alu kaders. MAar of dat dan ook een damocles is of andere fiets...
JA het was 400 eur. Ik ken er zelf heel weinig van, maar kameraad zei me dat dit wel een zeer goede fiets is voor dat geld. Nu maar hopen dat er geen verborgen gebreken zijn, maar ik denk het niet.
Ik weet zelfs niet wat de juiste naam is van de fiets. Ik vind iets terug dat Lotto met Damocles reed in 2004/2005, maar dat was dan met Carbon frame, dit is alu.
Wat ik wel gelezen heb is dat er blijkbaar wat problemen waren met die carbon frame, en dat er dus wat renners zouden overgestpat zijn op alu kaders. MAar of dat dan ook een damocles is of andere fiets...