Edge 810 of 1000?
Ook hier een tevreden 1000 gebruiker (na 1.5jr 800). Het grotere (en dunnere) formaat vind ik prachtig evenals schermresolutie, makkelijker "swipen" en de extra features zoals live tracking en strava segmenten.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Leek bij mij ook niet te werken, maar als ik 'm een tweede keer invoerde werkte iefeddesman schreef:Bij mij werkt de code nietzaaf schreef:Ja die werkt op alles. Wel maar 1 keer te gebruiken per geadresseerde. Dus als je meerdere dingen bestelt wel alles tegelijk bestellen, als je morgen bedenkt dat je nog iets wil ben je te laat.
Volgens mantel t/m 9 septembermonsieurpinot schreef:Leek bij mij ook niet te werken, maar als ik 'm een tweede keer invoerde werkte iefeddesman schreef:Bij mij werkt de code nietzaaf schreef:Ja die werkt op alles. Wel maar 1 keer te gebruiken per geadresseerde. Dus als je meerdere dingen bestelt wel alles tegelijk bestellen, als je morgen bedenkt dat je nog iets wil ben je te laat.
Specialized Diverge Axs
I know, maar als overstapper van de 800 zijn het wel opties die aanspreken. Maar om dan naar een 810 te gaan kijken is een beetje een te kleine upgradeknukkel schreef:Live tracking en strava segments heb je ook met de 810. Het beeldscherm van de 1000 is idd een grote pre.
Als je nog niets hebt of van een ouder apparaat afkomt zou een 810 ook voldoende zijn als je live tracking en segment ondersteuning wil hebben.
Afgelopen weekend wezen fietsen in de Harz.
Er waren 2x 1000's en 1x 810 aanwezig.
De 1000's haalden het niet tot einde dag (ca 8,5 uur) en de 810 had toen nog ca 35%.
Dat vind ik echt een groot minpunt. Ook al heb ik niet vaak zulke tochten. Dat betekent dat je na iedere middellange rit ook moet laden.
Dan was er nog wel wat te winnen door bepaalde instellingen te doen maar ik wil daar niet aan hoeven denken.
Ook vind ik de 1000 echt te groot.
Met de houder zit de 1000 half boven de stuurpen. (niet mooi)
En de 1000 is ca €100 duurder.
Ik ben dus om en ga voor de 810.
Wacht waarschijnlijk nog tot begin volgend jaar.
Wie weet is er dan wel een 820 uit
Al zal die dan welllicht weer veel duurder zijn.
Of een mooi cadeau voor onder de kerstboom.
Er waren 2x 1000's en 1x 810 aanwezig.
De 1000's haalden het niet tot einde dag (ca 8,5 uur) en de 810 had toen nog ca 35%.
Dat vind ik echt een groot minpunt. Ook al heb ik niet vaak zulke tochten. Dat betekent dat je na iedere middellange rit ook moet laden.
Dan was er nog wel wat te winnen door bepaalde instellingen te doen maar ik wil daar niet aan hoeven denken.
Ook vind ik de 1000 echt te groot.
Met de houder zit de 1000 half boven de stuurpen. (niet mooi)
En de 1000 is ca €100 duurder.
Ik ben dus om en ga voor de 810.
Wacht waarschijnlijk nog tot begin volgend jaar.
Wie weet is er dan wel een 820 uit
Of een mooi cadeau voor onder de kerstboom.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)