Hoe krijg ik de gegevens weer uit mn garmin 500?
Bij mij draait Garmin Connect ook gewoon goed op Chrome...Gisteren in ieder geval nog wel..
Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om alles eerst goed te verwijderen van je pc? Dus ook eerdere downloads en bestanden van die plugin, ook in eventuele verborgen mappen.
Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om alles eerst goed te verwijderen van je pc? Dus ook eerdere downloads en bestanden van die plugin, ook in eventuele verborgen mappen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Essentieel is de vraag of de Garmin wel te benaderen is vanuit de Verkenner? Kan dit niet, dan is de Garmin in het beste geval er een bestand corrupt geraakt wat het initiëren van de verbinding blokkeert, in een slechter geval heeft de USB poort het begeven.
Misschien bij Windhoos, maar op de Mac niet.Mark86 schreef:Bij mij draait Garmin Connect ook gewoon goed op Chrome...Gisteren in ieder geval nog wel..
-
joeptimmermans
- Forum-lid
Er is een update van Chrome geweest waardoor die plugin niet meer werkt. Gewoon in strava even via file ipv device je ritjes uploaden, dan werkt het wel prima.
- razenderoeland
- Forum-lid
Mijn PC draait op Windows 7. Vanochtend heb ik het garmin programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt garmin weer zoals het hoort, maar moet ik via een omweg de gegevens op strava uitlezen waar dat voorheen automatisch ging.
Ik ga nog even verder met zoeken en puzzelen voor wat betreft strava.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Waarschijnlijk in Garmin connect aangeven weer dat je de gegevens met strava deelt.razenderoeland schreef:Mijn PC draait op Windows 7. Vanochtend heb ik het garmin programma verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nu werkt garmin weer zoals het hoort, maar moet ik via een omweg de gegevens op strava uitlezen waar dat voorheen automatisch ging.
Bij je accountinstellingen.
Zie hieronder.
Toepassing Machtiging
TrainingPeaks http://www.trainingpeaks.com/ Read Toestemming verwijderen
Strava http://www.strava.com/ Read Toestemming verwijderen
Looptijden.nl & Fietstijden.nl http://www.meetmijntijd.nl Read Toestemming verwijderen
Ride with GPS http://ridewithgps.com Read Toestemming verwijderen
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Vandaar dat ik geen problemen had...ik upload ze altijd via file..joeptimmermans schreef:Er is een update van Chrome geweest waardoor die plugin niet meer werkt. Gewoon in strava even via file ipv device je ritjes uploaden, dan werkt het wel prima.
Wat amclassic-fan aangeeft..
Is je Garmin via de Verkenner nog wel te benaderen? Ik had met een 705 van de een op de andere dag dat de USB-aansluiting alleen nog maar als lader functioneerde. Na lang puzzelen de recovery mode gevonden maar er was met geen mogelijkheid meer nieuwe firmware of wat dan ook op te zetten. Ding deed alles nog behalve het starten van het stukje software om verbinding te maken via USB.
Dus de hamvraag is, wel of geen verbinding via de verkenner?
Is je Garmin via de Verkenner nog wel te benaderen? Ik had met een 705 van de een op de andere dag dat de USB-aansluiting alleen nog maar als lader functioneerde. Na lang puzzelen de recovery mode gevonden maar er was met geen mogelijkheid meer nieuwe firmware of wat dan ook op te zetten. Ding deed alles nog behalve het starten van het stukje software om verbinding te maken via USB.
Dus de hamvraag is, wel of geen verbinding via de verkenner?
- razenderoeland
- Forum-lid
In verkenner wordt de garmin wel gedetecteerd.
Dan is het in elk geval een software probleem.razenderoeland schreef:In verkenner wordt de garmin wel gedetecteerd.
- razenderoeland
- Forum-lid
Ga ik nog proberen. Eerst weer een ritje maken, maar is momenteel fysiek enigzins een probleem.