Via de service van travel-light.nl kun je je fiets naar de vakantie bestemming laten brengen en weer ophalen. Dit kost (voor zover ik heb kunnen controleren) zo ongeveer hetzelfde als wanneer je zelf het koffer meeneemt naar het vliegveld, de extra kosten van het fietskoffer in het vliegtuig en de extra kosten om het fietskoffer van vliegveld naar hotel te brengen.
Het spaart natuurlijk een hele hoop gesleep.
Heeft iemand al ervaring met deze service? Zo ja graag wat feedback, ik ben met name geïnteresseerd in de timing van het afleveren bij het hotel en het weer ophalen. Zo een service is natuurlijk helemaal niets ward indien je fiets een paar dagen later wordt afgeleverd dan gepland.
Ervaringen met Travel light?
-
- Forum-lid HC

-
- Forum-lid
Beste Eric,
Wij weten dat ons antwoord wellicht wat gekleurd is
maar we waarderen je vraag zeer en willen je graag antwoord geven.
Ondanks dat wij nog niet lang actief zijn testen we al wel 2 jaar. Wij hebben het proces geoptimaliseerd en kunnen een on-time garantie geven van 99.9%. Wat betekend dit in de praktijk. Wij leveren de fiets altijd een dag eerder op de plaats van bestemming. Omdat wij niet weten wat de aankomst tijd zal zijn van onze klanten willen we ervoor zorgen dat deze er altijd is. Ook wanneer de klant een ochtend vlucht heeft.
Via ons Track & Trace syteem kan de klant na 24uur zijn/haar pakket volgen in ons systeem.
Ik hoop dat je dit wat meer vertrouwen heeft gegeven. Gelukkig ben je bent niet de eerste die het gebruikt. Er zijn inmiddels een paar honderd mensen voor gegaan.
Mocht je nog vragen hebben mail ons dan via de site.
Groeten
Sven
Team Travel Light
Wij weten dat ons antwoord wellicht wat gekleurd is

Ondanks dat wij nog niet lang actief zijn testen we al wel 2 jaar. Wij hebben het proces geoptimaliseerd en kunnen een on-time garantie geven van 99.9%. Wat betekend dit in de praktijk. Wij leveren de fiets altijd een dag eerder op de plaats van bestemming. Omdat wij niet weten wat de aankomst tijd zal zijn van onze klanten willen we ervoor zorgen dat deze er altijd is. Ook wanneer de klant een ochtend vlucht heeft.
Via ons Track & Trace syteem kan de klant na 24uur zijn/haar pakket volgen in ons systeem.
Ik hoop dat je dit wat meer vertrouwen heeft gegeven. Gelukkig ben je bent niet de eerste die het gebruikt. Er zijn inmiddels een paar honderd mensen voor gegaan.
Mocht je nog vragen hebben mail ons dan via de site.
Groeten
Sven
Team Travel Light