Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

RAD honden

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 07 dec 2006 23:19

Kan dit topic "red honden van de RAD wet!!!!!!!" in het fietscafe op slot? Heeft mijns inziens totaal niets met fietsen te maken.
What makes the boat go faster?

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 07 dec 2006 23:38

Tja, het topic ==wat stemt de fietser heeft== heeft net zo weinig met fietsen te maken als het topic ==wat vindt de fietser van RAD honden==. En zo ken ik er nog wel een paar. En daar is het cafe voor. Dat is toch vrij algemeen op forums? Af en toe zitten er best aardige dingen tussen. En als ik me irriteer aan de verkondigde meningen, dan lees ik de zooi gewoon niet.

gerardo
Forum-lid
Berichten: 755
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:07
Locatie: Zuid-Holland
Contact

gerardo 07 dec 2006 23:42

Livio, in het fietscafé kan je juist over onderwerpen discussieren die geen betrekking hebben op het fietsen! Er staat niet voor niets :Fietscafé, voor nachtbrakers als het niet over fietsen hoeft te gaan! En anders hadden we het onderwerp"schone dames ook moeten missen!
Gerardo

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 08 dec 2006 00:00

Op zich mee eens dat het fietscafe er is om overal over te praten, zoals dat in een cafe gaat. Echter het aktief oproepen tot het ondertekenen van allerlei petities hoort hier mijns inziens niet bij.
Het hebben van een "potje praat" over honden geen enkel probleem.
What makes the boat go faster?

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 08 dec 2006 00:13

Quoten: Origineel geplaatst door Livio Livius op 07 December 2006

Op zich mee eens dat het fietscafe er is om overal over te praten, zoals dat in een cafe gaat. Echter het aktief oproepen tot het ondertekenen van allerlei petities hoort hier mijns inziens niet bij.Het hebben van een "potje praat" over honden geen enkel probleem.

Je beslist toch zelf of je tekent of niet?

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 08 dec 2006 01:36

Quote: Origineel geplaatst door paashaas op 07 December 2006
Je beslist toch zelf of je tekent of niet?



Heeft er niets mee te maken. Nogmaals, het oproepen tot het ondertekenen van een of andere petitie hoort hier gewoon niet bij. En zeker niet als het geen link heeft met fietsen. Schone dames is immers ook altijd gerelateerd aan fietsen. Groot hangslot op dat RAD honden topic. Het moet niet veel gekker worden trouwens...



timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 08 dec 2006 09:51

Ik dacht dat het topic ging over honden die in het RAD van je fiets terecht gekomen was. Zag al allerlei bloederige foto's voor me verscheurde honden, kapotte fietsen.......
Maar euh... vind het inderdaad wel een beetje los staan van het fiets forum. Maar aangezien het in het fietscafe staat mag het van mij wel blijven staan.
BTW: Persoonlijk vind ik het ook een beetje overbodig als er voor elk topic dat iemand gesloten wil hebben een nieuw topic geopend wordt om stemmen te krijgen voor het sluiten van het topic. Daarvoor kun je toch ook gewoon een moderator mailen...
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 09 dec 2006 02:45

vind wel spijtig, ben een fervent fietster, maar hou ook wel van dieren, en is wel eens leuk daar je mening over kwijt te kunnen.
Zoeken we wel een ander forum, dierenliefhebbers zijn doorgaans heel makkelijke en begrijpende mensen...
Nog even dit.. een dier is en blijft een dier... als er iets heel erg fout gaat is het zo dikwijls de schuld van de mens.... laat een kind nooit of nooit alleen met een hond... zelfs niet de kindvriendelijkste hond... ze kunnen schrikken van eender wat en dan kan het idd fout gaan. Maar schuif de verantwoordelijkheid dan niet af op de hond. 
btw ben 1 X gebeten door een hond....een poedel....

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 09 dec 2006 11:52

Quoten: Origineel geplaatst door herbawife op 09 December 2006


vind wel spijtig, ben een fervent fietster, maar hou ook wel van dieren, en is wel eens leuk daar je mening over kwijt te kunnen.
Zoeken we wel een ander forum, dierenliefhebbers zijn doorgaans heel makkelijke en begrijpende mensen...
Nog even dit.. een dier is en blijft een dier... als er iets heel erg fout gaat is het zo dikwijls de schuld van de mens.... laat een kind nooit of nooit alleen met een hond... zelfs niet de kindvriendelijkste hond... ze kunnen schrikken van eender wat en dan kan het idd fout gaan. Maar schuif de verantwoordelijkheid dan niet af op de hond. 
btw ben 1 X gebeten door een hond....een poedel....


Moet het baasje dan een kogel? Het is toch veel gemakkelijker om een bepaald type honden niet toe te staan?
Het verhaal van "de hond heeft geen schuld" ken ik nou wel. Een pistool doet ook niets uit zichzelf, toch is het hier verboden omdat de mens zichzelf te dikwijls niet onder controle heeft.

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 09 dec 2006 14:04

Sommige baasjes misschien wel   
Enerzijds is verbieden misschien wel de beste oplossing, anderzijds vind ik liquidatie volgens ras wel beangstigend, waar stopt het?
Je vindt niet alleen gevaarlijke honden bij "gevaarlijke" rassen. De meeste geregistreerde hondebeten zijn afkomstig van de kindvriendelijke rassen zoals golden retriever end.
Moeilijk!

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 09 dec 2006 15:31

In mijn ogen is de discussie hierover afgerond, het topic is op slot en blijft op slot.

En aangezien we hier niet zitten te wachten op een discussie of we de baasjes of de honden een kogel moeten geven gaat deze ook op slot.

Plaats reactie