T-Mobile draagt de wielersport een warm hart toe. In eigen huis werd 12 maart het wielerseizoen ingeluid. In aanwezigheid van ploegleider Tristan Hoffman en profwielrenner Servais Knaven presenteerde Leontien van Moorsel het personeelsteam van T-Mobile en werden de sponsorplannen op het gebied van wielrennen in Nederland toegelicht.

Het personeelsteam – dat bestaat uit bijna 20 medewerkers van T-Mobile in Nederland – zal dit jaar een aantal belangrijke races rijden waaronder de Amstel Gold Race. Dit jaar is de fietskalender van het personeelsteam, met toertochten in binnen- en buitenland, indrukwekkend te noemen. Er staan zelf twee zware Alpentochten op het programma.

Sponsorplannen op wielergebied
Naast het sponsoren van het personeelsteam gebeurt er nog meer op sponsorgebied in 2007. Allereerst is T-Mobile opnieuw hoofdsponsor van twee belangrijke Nederlandse wielerevenementen: de Amstel Gold Race in Maastricht en de Bart Brentjes Challenge voor mountainbikers. T-Mobile wil ook haar klanten en relaties dichterbij de wielersport en –sporters brengen. Zo worden tijdens belangrijke evenementen in binnen- en buitenland meet & greets  georganiseerd en is het voor relaties mogelijk mee te rijden in teamauto’s van T-Mobile.

Hans van der Hoeven, Directeur Personeelszaken T-Mobile Netherlands: “T-Mobile stimuleert samen sporten. Dat doen we door gunstige financiële regelingen en een breed palet van activiteiten. Onder de noemer ‘ T-Mobile Sport’  kunnen medewerkers zelf bepalen welke sport ze willen beoefenen, of dat nu fitness, hockey of wielrennen is. T-Mobile herkent zich in de wielersport mede vanwege het karakter van de sport. Het is een teamsport en vereist motivatie en inzet. Dat onze medewerkers enthousiast zijn, blijkt wel uit het feit dat we inmiddels een 20-koppig personeelsteam hebben. Ze zijn er trots op dat ze, net als de echte profs, in het magenta T-Mobile tenue rijden.”


www.t-mobile.nl