Bijna dan. Na een dagje beurs kunnen we wel zeggen dat de actie met de gratis tattoeage van het Fiets-logo een doorslaand succes is. Liefst veertig aanmeldingen kregen we, waardoor we mensen moesten teleurstellen. Voor hen bedenken we een mooi alternatief.

Toen om twee uur de beursgong ging beet redacteur Marcel Kruithof het spits af. Stoicijns keek hij de beursvloer op in zijn hagelwitte onderbroek, terwijl Britte hem van het logo voorzag op de rechterheup. Daarna was het de beurt aan hoofdredacteur Rodrick de Munnik, die voor eeuwig het logo op de linkerpols draagt.

Na dit goede voorbeeld was het de beurt aan de binnendruppelende Fiets-lezers. Het merendeel ging voor een tattoo op de enkel, een enkeling voor een plek elders op het lijf. Over belangstelling was geen klagen.

Ruim veertig mensen hadden zich aangemeld, terwijl een groot aantal zich op de beurs op de reservelijst liet plaatsen. Niet iederen kan aan de beurt komen, zoveel tijd is er nu eenmaal niet. We proberen voor hen die willen nog een mooie deal te sluiten met Britta, zodat belangstellenden alsnog het logo kunnen laten inkleuren. Hou deze site en je mailbox in de gaten.