Het was een kort maar krachtig wielerseizoen. Zonder publiek, mét heel veel mondkapjes en in zogenaamde ‘bubbels’ werd er een compleet wielerjaar in amper een paar maanden doorgejaagd. Wij blikken in het Procycling Jaaroverzicht terug op een bewogen 2020.

Wat lees je allemaal in het jaaroverzicht? Wereldkampioene Anna van der Breggen is ongetwijfeld de wielervrouw van 2020. Behalve de dubbel in Imola scoorde ze ook op het NK op de weg, EK tijdrijden, de Giro en in de Waalse Pijl. Wij spraken met 30-jarige renster die er eind volgend jaar een punt achter zet. Ook eendagskoning Wout van Aert komt aan het woord. Hoe beleefde de Belg het corona-wielerjaar 2020? Natuurlijk blikken we met hem terug op zijn succesvolle Tour.

Verder komen alle World Tour-teams op rapport in De Afrekening, analyseren we een enerverende klassiekercampagne, reconstrueren we de razendspannende grote ronden en lees je verhalen over de internationale smaakmakers Sam Bennett en Filippo Ganna.

Bestellen? Klik dan hier en voor €6,25 haal je het Procycling Jaaroverzicht 2020 in huis.