Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

2024, vooruit kijken, plannen, dromen ...

Gebruikersavatar
BertL
Forum-lid
Berichten: 1440
Lid geworden op: 20 jul 2016 21:22
Locatie: Veenendaal
Contact

Gebruikersavatar BertL 25 nov 2023 20:43

In augustus Beast of Bramsche (omgeving Osnabrück) op het programma. Verder nog een paar ongericht fietsavonturen in gedachte, wat lange-afstandstochten en een paar brevetten. Hopelijk komt er een leuke 24-uursrace van de fietskoeriers.
hun fietsen.

Critic
Forum-lid
Berichten: 922
Lid geworden op: 28 jul 2015 19:17

Critic 26 nov 2023 19:27

Net als gastheerG rijd ik ook Roubaix, maar dan die in april. Ook de agr toertocht ingeloot. En de Jean Nelissen classic staat al vast.
Rvv staat als optie, maar laat ik afhangen van het weer en wie er dat weekend zin hebben om mee te gaan.
Roubaix van de vc-roubaix staat wel met potlood in m'n agenda, is al paar jaar geleden weer dat ie überhaupt was. Vind alleen jammer dat de langere tocht van A naar B is, dus moet je er twee dagen voor uitrekken en hotel boeken.. Vergt wat meer geregel..

Gebruikersavatar
Pat-G
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 feb 2014 10:25
Locatie: Valkenburg (ZL)

Gebruikersavatar Pat-G 27 nov 2023 14:41

havana schreef: 17 nov 2023 16:40
Pat-G schreef: 17 nov 2023 14:10
Pat-G schreef: 15 sep 2023 11:13 Ik hoop volgend jaar weer aan de Maratona deel te kunnen nemen. De Ötztaler sla ik na 5x even over.
Ik ben wel nog op zoek naar een Cyclo eind augustus begin september.


Voor de rest zie ik wel wat er op mijn weg komt in 2024 :D
Nou de maratona is het dus niet geworden :dislike: . Nu maar op zoek naar nieuwe doelen.
Moet 't op dezelfde datum zijn?
Ben er toch bij :D Maar rond diezelfde datum was inderdaad een must

bartdr
Forum-lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 18 jun 2019 13:29

bartdr 29 nov 2023 13:32

Ik zou gewoon eens graag een BRM 200km brevet rijden :like:

thominator_cycling
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 okt 2018 19:51

thominator_cycling 02 dec 2023 12:03

Zeker plannen voor 2024!

De TransIberica staat weer als hoofddoel op het programma. Komend jaar een speciale editie met vertrek vanuit Bolzano en finish in Bilbao, want ja het moet wel een beetje Spaans blijven tenslotte anders kom je nooit op het Iberisch Schiereiland terecht. Ik ga voor een solide top 10 notering, dit jaar al veel geleerd.

Verder staat Everesten op het programma, het weggetje is al bepaald. Daarnaast nog een ultrarace vanuit Amersfoort naar het Sauerland op de planning, wat er niet veel zwaarder uit ziet dan de BRM 1000 rondom Luxemburg vanuit Maastricht. De nachten zullen allengs koud zijn verwacht ik. Als derde hoop ik nog de Monoca di Bavaria-race te rijden, een ultrarace vanuit Munchen door o.a. de Dolomieten.

Kortom: 2024 wordt hopelijk fantastisch!
IG: _superver

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 02 dec 2023 17:10

thominator_cycling schreef: 02 dec 2023 12:03 Zeker plannen voor 2024!

De TransIberica staat weer als hoofddoel op het programma. Komend jaar een speciale editie met vertrek vanuit Bolzano en finish in Bilbao, want ja het moet wel een beetje Spaans blijven tenslotte anders kom je nooit op het Iberisch Schiereiland terecht. Ik ga voor een solide top 10 notering, dit jaar al veel geleerd.

Verder staat Everesten op het programma, het weggetje is al bepaald. Daarnaast nog een ultrarace vanuit Amersfoort naar het Sauerland op de planning, wat er niet veel zwaarder uit ziet dan de BRM 1000 rondom Luxemburg vanuit Maastricht. De nachten zullen allengs koud zijn verwacht ik. Als derde hoop ik nog de Monoca di Bavaria-race te rijden, een ultrarace vanuit Munchen door o.a. de Dolomieten.

Kortom: 2024 wordt hopelijk fantastisch!
Zó, dat zijn nog eens ambitieuze plannen! :winkthumb:

Welk klimmetje heb je voor 't Everesten uitgekozen? Als je er overigens een beetje tegen opziet, staat er elders op het forum nog wel een aantrekkelijk alternatief. Zie ter illustratie... The Everest Ride. ;)

thominator_cycling
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 24 okt 2018 19:51

thominator_cycling 03 dec 2023 09:50

buzz schreef: 02 dec 2023 17:10
thominator_cycling schreef: 02 dec 2023 12:03 Zeker plannen voor 2024!

De TransIberica staat weer als hoofddoel op het programma. Komend jaar een speciale editie met vertrek vanuit Bolzano en finish in Bilbao, want ja het moet wel een beetje Spaans blijven tenslotte anders kom je nooit op het Iberisch Schiereiland terecht. Ik ga voor een solide top 10 notering, dit jaar al veel geleerd.

Verder staat Everesten op het programma, het weggetje is al bepaald. Daarnaast nog een ultrarace vanuit Amersfoort naar het Sauerland op de planning, wat er niet veel zwaarder uit ziet dan de BRM 1000 rondom Luxemburg vanuit Maastricht. De nachten zullen allengs koud zijn verwacht ik. Als derde hoop ik nog de Monoca di Bavaria-race te rijden, een ultrarace vanuit Munchen door o.a. de Dolomieten.

Kortom: 2024 wordt hopelijk fantastisch!
Zó, dat zijn nog eens ambitieuze plannen! :winkthumb:

Welk klimmetje heb je voor 't Everesten uitgekozen? Als je er overigens een beetje tegen opziet, staat er elders op het forum nog wel een aantrekkelijk alternatief. Zie ter illustratie... The Everest Ride. ;)
Ja die rit ziet er vet uit! De weg zal de Molenweg nabij Banholt worden. Die ligt langs een onverhard boerenpad en is slechts 0,5 km langs met 8,5% gemiddeld (uit mijn hoofd); vrij steil maar met mijn gewicht en wattages wel haalbaar. Van de zomer ging 360 km met 7700 hm ook niet slecht. Toen was het 40 graden. Nu is het 211 km en ik hou de vingers gekruist voor kalm lenteweer :D
IG: _superver

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2328
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 03 dec 2023 15:57

thominator_cycling schreef: 03 dec 2023 09:50 Ja die rit ziet er vet uit! De weg zal de Molenweg nabij Banholt worden. Die ligt langs een onverhard boerenpad en is slechts 0,5 km langs met 8,5% gemiddeld (uit mijn hoofd); vrij steil maar met mijn gewicht en wattages wel haalbaar. Van de zomer ging 360 km met 7700 hm ook niet slecht. Toen was het 40 graden. Nu is het 211 km en ik hou de vingers gekruist voor kalm lenteweer :D
Lijkt me een prima keuze, de Molenweg. De noordwestzijde is in ieder geval lekker verkeersluw. Zou natuurlijk fijn zijn als er op D-day ook nog eens een verkoelende noordwestenwind in je rug zal duwen. Succes alvast. :winkthumb:

Gebruikersavatar
depoldertoerist
Forum-lid
Berichten: 1749
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:57
Locatie: Waddinxveen
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 04 dec 2023 13:24

Ik heb bedacht mss wat vaker bij mijn schoonmoeder langs te fietsen voor een kop koffie.

Voor wie zich afvraagt wat voor een fietsdoel is dat nou?
Enkele reis is 150km :like:

Sowieso hoop ik weer eens wat vaker een wat langere rit te kunnen maken en een brevet te rijden heb ik ook echt zin in.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Gebruikersavatar
MarkVeenstra
Forum-lid HC
Berichten: 6104
Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
Locatie: Delft

Gebruikersavatar MarkVeenstra 04 jan 2024 11:20

Voorlopige plannen voor komend jaar
concreet:
20 april Luik Bastenaken Luik
31 Augustus Tour de Stations in Zwitserland (ultrafondo).
lokale trainingskoersjes op de dinsdagavond, wanneer het uitkomt.

ergens in te plannen:
een 2 daagse rit naar en van texel (vanuit delft).
bikepacken van Maastricht naar Luxemburg stad.
Fietsvakantie met het gezin.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013

meuk
Forum-lid
Berichten: 1105
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 04 jan 2024 11:41

Eigenlijk nooit heel concrete plannen. Crossseizoen loopt op het einde (na januari klaar) dus vooral weer veel veilige en gezellige kilometers maken op de weg, met de club of solo. Maar bovenal kijk ik elk jaar weer uit naar onze fietsreis naar/vanuit Puy Saint Vincent.

Plaats reactie