Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Politiek

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 mar 2024 13:44

Babaloose schreef: 25 mar 2024 13:22 Goede zaak.
Gelukkig mogen we van mening verschillen.
Ik heb er geen probleem mee dat jij daar voor kiest, maar de tegenstanders hebben geen keuze en die wordt het gewoon door de strot geduwd.
I know myself like no one else
Nothing to defend

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12665
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 25 mar 2024 13:57

Het probleem is gewoon dat we totaal de verkeerde kant opgaan.

Omdat bv een agent jouw niet zomaar een alcohol of drugstest mag afnemen omdat onze deug en woke gemeenschap dat heeft afgedwongen ontstaan er dit soort systemen die het wettelijk dichttimmeren.

Het probleem is dat een bepaalde groep heel goed weet welk woord ze wel en niet kunnen zeggen voordat ze fout zijn. Wij brave burgers gaan van alles uitleggen als er politie voor je deur of auto staat. Waar je ook van beschuldigd wordt hou altijd je mond en weiger alles!.
Er zitten vooral criminelen niet vast die zwijgen en onschuldigen die zijn gaan praten. Als je het over een verhouding hebt van zwijgers en praters.

Leuk allemaal die op papier deugregels ook in je auto bv. Maar het heeft een averechts effect. Wat je indrukt komt er aan een andere kant uit.
Mijn auto is tegen mijn zin begrensd op 180, maargoed dat vind ik dan nog tot daar aan toe.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16247
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 mar 2024 14:05

Dat is wel heel extreem oorzaak en gevolg denken. Volgens mij is het grotendeels te danken aan de autoindustrie zelf dat we al dat soort verplichte opties moeten aanvinken. Dat is gewoon een verdienmodel.

Verder is het vooral een voortzetting van de rubbertegelmaatschappij.

Met aanhouden heeft het niks te maken. Zo'n alcoholslot is sowieso eenvoudig te ontwijken.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 mar 2024 14:51

En wat als fabrikanten gaan beslissen of je wel of niet verder kan/mag.
Tesla heeft de Autopilot-functie van de ... vast had.
https://www.bright.nl/nieuws/1188370/be ... phone.html
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8018
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mar 2024 15:34

Schoon volk hoor dat Vlaams Belang. En dan maak jij je zorgen over de privacy van een Tesla?
ik zou me eerder zorgen maken over de partij die zomaar eens een grote verkiezingszege kan gaan behalen in juni. Voor je het weet wordt de muur van Hoei in koers straks vervangen door de Chinese muur…
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16247
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 25 mar 2024 15:53

Het Chinees belang zal niet zover afliggen van het belang van de Vlaamse burger, zeker als het op privacy aankomt. Toch?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 mar 2024 15:55

Enzzo schreef: 25 mar 2024 15:34 Schoon volk hoor dat Vlaams Belang. En dan maak jij je zorgen over de privacy van een Tesla?
ik zou me eerder zorgen maken over de partij die zomaar eens een grote verkiezingszege kan gaan behalen in juni. Voor je het weet wordt de muur van Hoei in koers straks vervangen door de Chinese muur…
De linkerzijde, met Humo voorop, heeft in Vlaanderen al meerdere malen geprobeerd om Filip De Winter en bij uitbreiding het Vlaams Belang, in diskrediet te brengen.
Waar links telkens hoopt op een orkaan blijkt het achteraf telkens niet meer dan een golf in een heel klein glas water gebleken.
Er wordt in Vlaanderen op dit moment hemel en aarde bewogen om toch maar iets negatief te kunnen schrijven over de, in de peilingen, met enorme voorsprong grootste partij van België.
In juni gaan we het zien.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8018
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 25 mar 2024 16:05

En toch: net als met doping in het wielrennen, waar rook is, is doorgaans ook vuur.
Maar het zal ongetwijfeld nog een staartje krijgen denk ik.

Ik ben trouwens een enorme Humo fan 😜
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 mar 2024 16:55

Enzzo schreef: 25 mar 2024 16:05 En toch: net als met doping in het wielrennen, waar rook is, is doorgaans ook vuur.
.........
Dat is de strategie van Humo, dat mensen denken dat er wel "iets" zal zijn.
En ik ben het met je eens dat er, net als bij doping in het wielrennen, wel "iets" zal zijn.

Maar is het niet dat "iets" dat maakt dat we fantastische koersen te zien krijgen. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Fietsgenieter
Forum-lid
Berichten: 343
Lid geworden op: 12 jul 2017 10:26

Fietsgenieter 25 mar 2024 17:17

wasbeer2006 schreef: 25 mar 2024 13:57 Het probleem is gewoon dat we totaal de verkeerde kant opgaan.

Omdat bv een agent jouw niet zomaar een alcohol of drugstest mag afnemen omdat onze deug en woke gemeenschap dat heeft afgedwongen ontstaan er dit soort systemen die het wettelijk dichttimmeren.

Het probleem is dat een bepaalde groep heel goed weet welk woord ze wel en niet kunnen zeggen voordat ze fout zijn. Wij brave burgers gaan van alles uitleggen als er politie voor je deur of auto staat. Waar je ook van beschuldigd wordt hou altijd je mond en weiger alles!.
Er zitten vooral criminelen niet vast die zwijgen en onschuldigen die zijn gaan praten. Als je het over een verhouding hebt van zwijgers en praters.

Leuk allemaal die op papier deugregels ook in je auto bv. Maar het heeft een averechts effect. Wat je indrukt komt er aan een andere kant uit.
Mijn auto is tegen mijn zin begrensd op 180, maargoed dat vind ik dan nog tot daar aan toe.
Wordt je nou niet doodmoe van jezelf?
Het weigeren van een bloedtest is een misdrijf. En hoe je akelige rechtse geest hier nou een link met bloedjr irritant woke erbij weet te verzinnen is al helemaal treurig.
Woke is zeer irritant maar onschadelijk. Het heulen met Poetin en China, dat is levensgevaarlijk, schadelijk en landverraad. Maar nee, woke is het probleem.
Grappig als niet zo pijnlijk was, zeer rechts komt op voor het volk en eigenbelang, zeggen ze. Maar het zijn knipmessen van puur boosaardig. Ik zou kotsmisselijk worden als ik jou en je gelijkgestemden in de spiegel zag.
Maar dat is mijn bescheiden mening.

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15978
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 25 mar 2024 17:30

Fietsgenieter schreef: 25 mar 2024 17:17 ......... akelige rechtse geest..........het zijn knipmessen van puur boosaardig. ....... kotsmisselijk worden als ik jou en je gelijkgestemden in de spiegel zag.
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Je kan je mening wel aardig formuleren. :)
I know myself like no one else
Nothing to defend

lugosi
Forum-lid HC
Berichten: 4699
Lid geworden op: 06 aug 2009 23:19

lugosi 25 mar 2024 17:45

Enzzo schreef: 25 mar 2024 15:34 Schoon volk hoor dat Vlaams Belang. En dan maak jij je zorgen over de privacy van een Tesla?
ik zou me eerder zorgen maken over de partij die zomaar eens een grote verkiezingszege kan gaan behalen in juni. Voor je het weet wordt de muur van Hoei in koers straks vervangen door de Chinese muur…
Maar dat is oud nieuws hoor, dat al onderzocht is door de Staatsveiligheid in 2018.
Hij werd dan ook volledig vrijgepleit.

Met de aankomende verkiezingen tracht de verenigde linkse media (humo, morgen, knack, apache, etc...) Vlaams Belang en zijn mensen in diskrediet te brengen. Alle middelen zijn blijkbaar goed.
Het effect zal alleen averechts werken.

Plaats reactie