Kort door de bocht - sinds eind Dec dus een zga volledige achillespeesreptuur opgelopen bij het padel. (had dus beter kunnen proberen te blijven fietsen tijdens de wintermaanden)

Tijdens een toernooi - 2 wedstrijden gespeeld niets aan de hand, 3e wedstrijd onderweg - punt gespeeld, dus geen actie op dat moment, wilde weer terug stappen naar de beginpositie om te gaan serveren. In eens een harde klap en net of iemand een racket achter op mijn been sloeg.. in 1e instantie dachten we zweepslag. Huisartsenpost geweest en die vermoede dit dus ook nav het verhaal en de 1e testen die hij gedaan had.
Helaas bleek het dus toch wat erger te zijn, aangezien de klachten bleven een door verwijzing naar het ziekenhuis gekregen, daar bij de echo werd de daadwerkelijke blessure geconstateerd.
Nu eerste 6 weken gips (waarbij ik om de 2 wkn terug moet komen om het gips te laten vervangen en de voet elke keer in andere positie wordt gezet). Na die 6 weken begint het revalideren pas echt wat ik begreep, minimaal 12 weken onbelast belasten, wat dus inhoud, geen actief sporten (zoals hardlopen, wielrennen, padel etc), ook geen autorijden. Arts zei dat ik pas op z'n vroegst kon denken aan het actief sporten ergens in Aug. Wordt dus zeer weinig km's maken dit jaar, als het al gaat gebeuren.
Flink balen, maar wordt lange adem hebben en vooral niet te snel willen en hopen dat alles goed hersteld en ik alles weer kan hervatten uiteindelijk zoals ik gewend was.