Het grote auto-topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37912
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Lemmings, geweldig! Zie die omtploffende lemming nog steeds voor mij.
Vergeet uit het commodore tijdperk Pitstop niet, incl zelf bandjes wisselen tijdens de race.
MsDos snapte ik best goed. Config.sys, autoexec.bat zelf opstellen, leuk!
Vergeet uit het commodore tijdperk Pitstop niet, incl zelf bandjes wisselen tijdens de race.
MsDos snapte ik best goed. Config.sys, autoexec.bat zelf opstellen, leuk!
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 08 feb 2024 21:03
MS Dos...
Toen was een pc bedienen nog voor echte nerds.
Ik moet nog ergens een dik boek hebben met de dos commandos.
Toen was een pc bedienen nog voor echte nerds.
Ik moet nog ergens een dik boek hebben met de dos commandos.
En wij arme Commodore gebruikers snapten daar dan weer niks van. Alle MSX-mannen in de vriendengroep zijn later computernerd geworden. Ik ben van Commodore naar Sega gegaan en de pc kwam pas weer bij Windows XP. Nu ben ik allang blij dat ik kinderen wat kan leren programmeren met Scratch e.d. (Lego Spike, Mblock, Microbit) en af en toe een stukje Python. Verder ben ik bewust min of meer digibeet.daniel1975 schreef: ↑19 apr 2024 14:45 Lemmings, geweldig! Zie die omtploffende lemming nog steeds voor mij.
Vergeet uit het commodore tijdperk Pitstop niet, incl zelf bandjes wisselen tijdens de race.
MsDos snapte ik best goed. Config.sys, autoexec.bat zelf opstellen, leuk!
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37912
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Gelukkig zijn wij degelijke Volvorijders
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8152
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
“Komt een man binnenrijden in een BMW garage. ‘Ej! Ik heb een storing; er knippert een groen lampje in mijn dashboard!! Wat is dat?!’
Monteur: ‘Yo rustig gast, dat is het lampje van je richtingaanwijzer! Kun je gewoon negeren!!’
Pff dankjewel dude, ik dacht dat er echt een serieuze storing was man”
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37912
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Bij mij doet ie het wel, niet, wel, niet….
Less is bore
En dan te bedenken dat er iemand bij BMW opdracht krijgt om voor elk nieuw model een plekje te vinden voor de knipperlichten en hendel.
Love riding Scott. Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023)
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12727
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Als jij de auto,s regelt ben ik er bijraven14 schreef: ↑19 apr 2024 09:51Ja nu vermeld je wat. De oeroude torsiestang en dan die brute turbo. Vanaf de 964 is de ophanging gewoon modern.wasbeer2006 schreef: ↑19 apr 2024 09:42
Dat oude spul rijd voor geen meter. Ik heb een keer een 911 turbo uit '88 gereden.
Nou als die turbo erin kwam levensgevaarlijk (met half gas)
Ik daag je uit om een goed onderhouden 964 met 250pk af te schudden op circuit met bijvoorbeeld een huidige M3. Die zal wel wat sneller zijn op de rechte stukken, maar na 3 rondjes staat ie huilend aan de kant omdat de remmen oververhit zijn. 964
Probleem is dat het gros van de snelle auto, vooral heel comfortabel en hard rechtdoorgaan.
Maarja dat kunnen veel goedkopere EV,s ook.
Het gewicht wordt te hoog. Het gaat wel hard, maar het wordt steeds minder leuk.
Je moet om langer hard te gaan iig ceramische remmen hebben en die remmen bij normaal gebruik niet top.
Ik heb in een 911 S gereden uit 2019. "Maar" 420 PK. Maar wel alleen achterwielaandrijving en licht. Dat reed echt leuk. Ook een gallardo met 560pk en 4wd, ja hij gaat harder. Maar voor het rijden doe mij die veel goedkopere, (kost de helft 911 maar. Het meer dan snel genoeg en veel leuker te rijden.
-
- Forum-lid
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26
Het verschil tussen klein, licht en groot, zwaar is altijd mooi te zien bij historische races. Op Zandvoort zijn een Mini Cooper en een Ford Fairlane net zo snel over een rondje, maar ze halen elkaar wel meerdere keren in in een ronde.
Ik heb ooit in een gestripte en goed geprepareerde BMW E30 325i op het circuit mogen sturen, dan kan je echt zoals met een kart rijden. Maar 170 PK, maar alle bochten zijn een feestje (zeker toen Zandvoort nog geen kombochten had).
Ik heb ooit in een gestripte en goed geprepareerde BMW E30 325i op het circuit mogen sturen, dan kan je echt zoals met een kart rijden. Maar 170 PK, maar alle bochten zijn een feestje (zeker toen Zandvoort nog geen kombochten had).