Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Accu Shimano DI2 groepset 2x12 speed opladen met powerbank

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 15963
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 22 jul 2022 19:18

scepticus schreef: 22 jul 2022 12:04
Hans Verstegen schreef: 22 jul 2022 08:58 in het complex waar ik woon mogen fietsen niet mee naar het eigen appartement genomen worden... heel vervelend!
Om dan verder off-topic te gaan, toch een tegengeluid.
Gewoon doen hoor.
Alleen ff opletten dat je geen bandensporen achterlaat in de lift.
Je houden aan de afspraken, die je kent als je een contract tekent, bespaard voor iedereen een pak ellende.
Voor je het weet is er iemand die met zijn zwaar beslijkte MTB de glazen inkomdeur kapot doet en te laf is om het te zeggen.
Gelukkig hebben we de "dader" kunnen pakken.
Net als dat er eens iemand met zijn auto de doorgangspoort "getoucheerd" heeft omdat hij vond dat "eerst sneeuw ruimen en dan pas naar binnen rijden" voor hem niet zou tellen. Hij dacht het ook te verzwijgen maar is ook "gepakt".
Het waren telkens huurders.
Als er geen gekende daders zijn draaien de eigenaars voor de kosten op, glazen deur + poort was alles bij elkaar bijna 6700 Euro.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Hans Verstegen
Forum-lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 03 aug 2011 21:03
Locatie: Enschede

Gebruikersavatar Hans Verstegen 22 jul 2022 19:21

Wat je noemt "off topic"! 🤣😂🤪

Oja, ik ben eigenaar.

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2148
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 27 aug 2022 14:23

DDX schreef: 22 jul 2022 13:37
Woefdram schreef: 22 jul 2022 11:56 Ook een beetje off-topic: ik zou nog wel eens een handig klein USB-Di2 snoertje willen hebben voor nood/onderweg ipv dat gedrocht dat er nu is. Ik heb op Ali wel eens iets gezien, maar nog niet geprobeerd. Dan heb je met een powerbank een mooi compact setje.

Ik heb die van ali al aantal maal langs zien komen.
Dit soort dingen dus, staan er diverse op ali :
https://nl.aliexpress.com/item/1005003490000469.html

Geen ervaring mee verder, wel eens over gedacht om te bestellen maar batterij van di2 gaat eigenlijk lang genoeg mee.
Vandaag een nieuwe fiets met Ultegra Di2 12 speed gekocht. En ik wil ook wel een handig tweede laadkabeltje, lengte onbelangrijk. Die uit de link is niet voor 12 speed want ik denk dat die een andere connector heeft dan 11 speed.
Op Aliexpress vind ik geen 12 speed kabeltjes, iemand tips? Kosten ongeveer €36-37 in Europa.
Dogma F

Plaats reactie