Dacht vorig jaar spekkoper te zijn door in de aanbieding een sowieso goedkoop setje Vision Team 35 Comp op de kop te tikken. Heb ik geweten: na een jaar een kapotte spaak en bij overmaat van ramp constateerde de FM drie verrotte lagers. Volgens de FM was het laatste te wijten aan het feit dat ik in de winter te veel in natte omstandigheden heb gefietst.
Fijn dan

Heb nu een setje aero-carbonwielen aangeschaft (die overigens ongelooflijk heerlijk rijden, dus fijne opwaardering). Met deze wielen ga ik echter niet het gebergte in. Ook al kan het theoretisch. Ik wil ze niet slijten voor die paar keer. In plaats daarvan wil ik een setje degelijke aluminium wielen aanschaffen. Daarnaast wil ik deze wielen gaan gebruiken om in de winter door te trainen om zodoende mijn carbonwielen ook te sparen.
Wat zou een goede degelijke set zijn? Liefst wil ik daar niet al te veel geld aan besteden, maar ik wil daarentegen ook niet net zoals die Vision wielset bekocht uitkomen.
(Terzijde, mocht iemand desondanks toch geïnteresseerd zijn in een ruil met een volledig weer in nieuwstaat gebrachte Vision Team 35 Comp wielset…. Zijn aardige wielen voor in droge omstandigheden (dus))
Edit: Betreft wielen voor velgrem met een body voor 11 speed Shimano