Toen ik nog snelspanners/quick releases in de racefiets en mtb had, bevestigde ik de Doggyride Classic met de standaard adapter easy, van fiets naar fiets. Nu heb ik een racefiets (voornaamste voertuig om de Doggyride te trekken) en een MTB met steekassen.
Graag wil ik beide fietsen (race en mtb) makkelijk koppelen met de Doggyride. In de racefiets zit een steekas van 12 x 142mm, M 12 x 1 én in de MTB zit een steekas van 12 x 148 (31,17?)
Wellicht mis ik in mijn onervarenheid en onwetenheid enkele simpele oplossingen….die hoor ik graag
Het Robert Axle Project is me inmiddels bekend, al kan ik geen duidelijke keuze maken voor een Doggride met deze adapter en lijkt hij best aan de prijs..:
Voor de racefiets kom ik bij Robert dan uit op deze steekas voor 58 dollar:
https://robertaxleproject.com/product/1 ... t-trailer/
Zelf dacht ik aan een stuk draadijzer, rubbertje, bout, de adapter, en een slot bout…maar goed, dan moet je met steeksleutel 15 gaan rondfietsen, als het uberhaupt mogelijk is…iemand ervaring met de ‘oplossing’ van Doggryride? Is Doggyride nu Doggy Liner geworden? Alvast bedankt voor het meedenken! Greetz! Ook namens: