tja.., zou je dan voor de leider wel moeten wachten, en voor de nr2 van het klassement niet? Of de drager van de puntentrui?
Of voor hen dan eigenlijk ook, uit sportief oogpunt.
En dan, waar komt de grens te liggen, plek 5? plek 10? kopman van een ploeg? Of iemand zelf viel, danwel buiten zijn schuld om viel, of simpelweg achter een val zat?
Eigenlijk zou het simpelste zijn als er nooit gewacht werd - gewoon koers is koers punt. Dan hoeven er ook geen discussies gevoerd te worden over wel of niet op de 1 wachten, maar niet of wel op de ander.
vuelta 2021
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6117
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
En dan is er nog verschil tussen wachten of extra gas geven, om de discussie nog wat lastiger te maken
Less is bore
Zoals Elissonde gisteren deed, extra gas geven, onmiddellijk na de valpartij. Om dan doodleuk na de wedstrijd in de pers te verklaren: "Niet de manier waarop ik de rode trui wilde pakken". (Nu zou hij die rode trui sowieso gehad hebben, met die sprintersploegen die op kop reden)daniel1975 schreef: ↑19 aug 2021 13:27 En dan is er nog verschil tussen wachten of extra gas geven, om de discussie nog wat lastiger te maken
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8186
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
Mijne wel en zoals ik het me herinner hadden beide altijd wel iets om over te klagen! Evans was een beetje een huilebalk en Jurgen gaf dikwijls anderen en andere factoren de schuld van zijn eigen falen.
Maar het geheugen is selectief zegt mijn vrouw vaak
Maar het geheugen is selectief zegt mijn vrouw vaak
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Zelf als de wedstrijdleiding zich bemoeit met benadeelde renners is er sprake van willekeur.
Renners die tijd terug krijgen die al op achterstand zaten, of de koers wordt beïnvloed door sluitende spoorbomen. Bij dat laatste zie je zelden of nooit een eerlijke oplossing.
Renners die tijd terug krijgen die al op achterstand zaten, of de koers wordt beïnvloed door sluitende spoorbomen. Bij dat laatste zie je zelden of nooit een eerlijke oplossing.
Hij zou door een put zijn gereden las ik elders.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 37947
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Jakobsen nummer 2 binnen.
Knap om er weer zo te staan, maar tot mijn eigen verbazing stopt het daar ook voor mij. Die hele soap rondom de schadevergoeding en de teksten daar omheen hebben hem niet geholpen op de populariteitslijst voor mij.
Best gek eigenlijk…..
Knap om er weer zo te staan, maar tot mijn eigen verbazing stopt het daar ook voor mij. Die hele soap rondom de schadevergoeding en de teksten daar omheen hebben hem niet geholpen op de populariteitslijst voor mij.
Best gek eigenlijk…..
Less is bore