Retro: Trek OCLV 5200, de fiets van Lance
Trek Bicycles wordt in 1976 in Waterloo opgericht....
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Dit is ook mijn slaapkamer, bed staat andere kant en er hangt ook was. En geen verwarming ! Heb nooit begrepen waarom mensen overdreven luxe willen wonen. Net een showroom hier en daar. Maar goed, morgen stukkie fietsen, Da s ook werken en gezonder dan welk kantoor dan ook.rikkert schreef: ↑22 feb 2021 19:21Mijn werkgever was zo lief om een tegoed bij een grote kantoormeubelboer beschikbaar te stellen. Ik moet zeggen dat het zit/sta buro dat ik daarmee heb aan kunnen schaffen echt aangename verbetering van mijn leven is. Stoel heb zelf gekocht en inderdaad de bonnetjes van de koffie en de verwarming bewaren is wel erg schraal. Maar ik moet ook zeggen dat ik niet in ieders portemonnaie kan kijken....Cyclopetje schreef: ↑22 feb 2021 15:59Je ziet wel weer hoe luxe sommige het hebben. Ik heb slechts een hok, maar wel met de hand vers gemalen Italiaanse koffie. De vloer is ongerept beton, het 'buro' een ouw blad en de vintage schoolstoel is net zo hard als het fietszadel. Spul van de kringloop. De fiets is een Italiaanse Tommasini uit 1982.
Er zijn er vele die rekeningen indienen voor een thuiswerkplek en ook nog de energie nota's bewaren. Not my cup of coffee !
![]()
Maar he, je hebt tenminste nog een hok, ik zit 17 uur per dag in mijn slaapkamer. Gelukkig alleen op werkdagen.
Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw, prijskaartjes eraan en we hebben een winkel.....Zij ziet dat toch anders........Cyclopetje schreef: ↑22 feb 2021 21:12
Heb nooit begrepen waarom mensen overdreven luxe willen wonen. Net een showroom hier en daar.
Daar zit inderdaad het probleem.wasbeer2006 schreef: ↑22 feb 2021 21:30Dat zeg ik ook altijd tegen mijn vrouw, prijskaartjes eraan en we hebben een winkel.....Zij ziet dat toch anders........Cyclopetje schreef: ↑22 feb 2021 21:12
Heb nooit begrepen waarom mensen overdreven luxe willen wonen. Net een showroom hier en daar.![]()
Achter m'n rug staat ook een plank vol met kasseien
offtopic keez, maar ik werk momenteel aan een computersysteem (kunnen/worden automatisch events mee genereert) waar ook fax-functionaliteit in zit. Enkele maanden geleden had ik nog het idee dat ik daar geen rekening meer mee diende te houden, echter word dit nog gebruikt in de US en ook in het oostblok nog enkele klanten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers