Goed achterwiel Mavic Aksium gevraagd
-
- Forum-lid
Hoi, ik heb zo n 30K gereden op mn Jan Janssen tour de france fiets. Het achterwiel is echt op. Omdat ik komende seizoen een nieuwe fiets wil, vind ik een goede gebruikt achterwiel Mavic Aksium helemaal prima voor hu. Wie heeft er 1 voor me? Ik woon in Zwolle en als verder weg is dan versturen per pakketpost.
Waarom zou je je in dit geval beperken tot alleen mavic aksium. Als overbrugging voldoet toch elk achterwiel?
NB. Shimano of Campa? 10 speed?
NB. Shimano of Campa? 10 speed?
-
- Forum-lid
Ik wil liefst een mavic aksium omdat het voorwiel er ook 1 is, dus voor de eenheid. En daarnaast beviel het wiel erg goed, zeer sterk en een prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ik heb nu een 9speed. (2*9), shimano 105.
Zoekopdracht plaatsen op Markplaats.Harry Jacques schreef: ↑30 dec 2020 13:30 Hoi, ik heb zo n 30K gereden op mn Jan Janssen tour de france fiets. Het achterwiel is echt op. Omdat ik komende seizoen een nieuwe fiets wil, vind ik een goede gebruikt achterwiel Mavic Aksium helemaal prima voor hu. Wie heeft er 1 voor me? Ik woon in Zwolle en als verder weg is dan versturen per pakketpost.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
Yep had ik al gedaan....
Ik heb wel een <ksryrium elythe met zilveren naaf en velg op mijn tacx staan mag eventueel weg=10 speed, remrand zga nieuw met platte spaken. Ik woon in het Antwerpse. En om de speling te regelen moet je zelfs het wiel niet uit de fiets halen enkel loszetten volstaat (ontspannen)
-
- Forum-lid
Dank ottorongo, ik kijk eerst nog ff naar andere mogelijkheid, ben oa bezig op marktplaats.
En inmiddels een wielset gevonden en opgehaald.....
Item closed
En inmiddels een wielset gevonden en opgehaald.....
Item closed