Kan je die nog niet zelf invullen?daniel1975 schreef: ↑10 jan 2021 18:38 Ik ben heel benieuwd naar de onderbouwing. Om zomaar even de scholen nog langer te sluiten (en verlenging tot voorjaarsvakantie ligt op de loer) is wel heel ingrijpend.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Ja slechte zaak zou het zijn om de scholen langer gesloten te houden. Ten eerste vanwege de jeugd die zomaar een verloren jaar tegemoet gaat, en ten tweede dat de ouders en noodopvang maar zo flexibel als een postelastiek moet zijn. Met zoveel kinderen op de noodopvang is het soms nog drukker dan in de klas en contact momenten zijn ook 2x zo hoog.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Ik ben heel benieuwd of ze dit nog een keer gaan verlengen na die 3 weken. Zal uiteraard van de cijfers afhangen, dat snap ik ook wel, maar ik denk toch dat VNO-NCW nu serieuze druk gaat uitoefenen.
P.S. Ook leuk leesvoer
https://decorrespondent.nl/11908/de-bel ... 6-d375e43a
P.S. Ook leuk leesvoer
https://decorrespondent.nl/11908/de-bel ... 6-d375e43a
Bijna alsof het goed uitkomt zeg maar (ik denk van niet, maar het is niet heel ingewikkeld een complotdenker te worden tegenwoordig).
Het bewijs dat de Britse variant ook voor kinderen besmettelijker is, is ook maar heel dun volgens mij. Los daarvan, dat kinderen geofferd worden gaat tegen alles in waar ik voor sta.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Vul jij het anders eens in (of reageer gewoon eens een keertje niet, kan ook), in plaats van continu die zuigende betweter uit te hangen.Joseba schreef: ↑10 jan 2021 18:42Kan je die nog niet zelf invullen?daniel1975 schreef: ↑10 jan 2021 18:38 Ik ben heel benieuwd naar de onderbouwing. Om zomaar even de scholen nog langer te sluiten (en verlenging tot voorjaarsvakantie ligt op de loer) is wel heel ingrijpend.
Laatst gewijzigd door 53x11 op 10 jan 2021 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vraag mij wel af inderdaad hoe werkgevers hier de komende 4 weken mee om zullen gaan. Zal heel bedrijfsspecifiek zijn, maar zal hier en daar wel tot pittige discussies en stress leiden

Wel bijzonder dat we tijdens de eerste ronde het in NL eigenlijk best goed hebben gedaan en nu zijn we een van de weinige landen met schoolsluiting. Best bizar. Alsof er in andere landen geen “britse variant” is?
People listen to reply, not to understand
+153x11 schreef: ↑10 jan 2021 19:31Vul jij het anders eens in (of reageer gewoon eens een keertje niet, kan ook), in plaats van continu die zuigende betweter uit te hangen.Joseba schreef: ↑10 jan 2021 18:42Kan je die nog niet zelf invullen?daniel1975 schreef: ↑10 jan 2021 18:38 Ik ben heel benieuwd naar de onderbouwing. Om zomaar even de scholen nog langer te sluiten (en verlenging tot voorjaarsvakantie ligt op de loer) is wel heel ingrijpend.
De cijfers... Ook hier op het forum zien we de verlenging al een tijdje aankomen incl. de reden waarom (wat we daar dan ook van vinden). Niets betweterigs aan lijkt me? Daniel vraagt imo naar een bekende weg.
Moest het overigens in rood? Je kan ook in hoofdletters gaan als dat meer uitdrukking aan je emotie geeft hoor, ook heel sjiek.
Prima en begrijpelijk als je repliek geeft, maar je maakt er wel een beetje een zooitje van qua quoten zo. Die rood/roze tekst was voor rekening van RVV, ik weet geeneens hoe dat moet.

Laatst gewijzigd door 53x11 op 10 jan 2021 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Zie edit hierboven
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?