Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?

Gebruikersavatar
borgmonster
Forum-lid
Berichten: 808
Lid geworden op: 11 mei 2006 14:29

Gebruikersavatar borgmonster 02 aug 2022 09:57

Die mesjes verstoppen als een malle. En de afgeschoren haartjes krijg ik er niet uit. Dan glijdt de scheerkop over m’n huid en haren maar wordt er niets van de haartjes verwijderd.
Wilkinson mesjes hebben dat ook. De huismerkmesjes van de AH óók.

Sinds kort weer terug bij Gilette (Fusion 5), hoezeer ik ook tegen het verkoopbeleid ben (altijd met kortingen strooien maar evengoed erg duur). Ik moet bekennen dat deze geweldig zijn. Scherp, blijven beduidend langer scherp, haartjes blijven nooit verstopt zitten.
Ook na meerdere dagen niet te hebben geschoren doen ze het erg goed.

In de vakantie was ik scheerschuim vergeten mee te nemen. Conditioner uit het hotel gebruikt op m’n baard (ooit gelezen in een everyday life hack-artikel) en paar minuutjes laten inwerken…. Man, dat ga ik vaker doen. Werkt echt veel beter dan scheerschuim!
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37233
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 aug 2022 10:06

Ik heb ook van alles getest, maar gewoon terug naar Gilette. Ik koop soms een groot voordeelpak dan is het te doen. En je kunt wel lang doen met een mesje.
Less is bore

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8422
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 02 aug 2022 10:29

Al jaren Aldi mesjes en scheercrème ipv schuim,en scheer mij dagelijks.
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
remkolvb
Forum-lid
Berichten: 527
Lid geworden op: 06 apr 2011 10:35
Locatie: Bovenkarspel

Gebruikersavatar remkolvb 02 aug 2022 16:42

Hier al tijden tevreden gebruiker van de Boldking mesjes.
Trek Emonda SL 6 Disc 2021
"Assumption is the mother of all fuckups"

i-mac

i-mac 02 aug 2022 21:20

Tickets voor het concert van Rammstein in Oostende. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn. Ik zag ze ooit als openingsact op Pukkelpop in het gezegende jaar 1997. En mijn vrouw gaat mee 😳. Ze heeft het niet voor Metal, maar wil dit toch eens beleven.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37233
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 02 aug 2022 21:31

Gaaf!!
Less is bore

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2081
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 02 aug 2022 22:53

De scheermesjes discussie. Gaat die over het scheren van de kin of de benen?
Kan alleen nog oordelen over de benen. Baardje = mode = minder gedoe (althans, minder vaak)
Benen scheren met Fusion 5 gaat prima, maar wel droge huid nadien. Als ik de EMS electroden plak voor massage dan tintelt het behoorlijk.
Dogma F

Gebruikersavatar
MPolleke
Forum-lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 07 mar 2014 22:15
Contact

Gebruikersavatar MPolleke 03 aug 2022 08:52

De baard gaat over in het borsthaar begrijp ik? ;)
Dat durf ik zelf niet aan en scheer de stoppels op de wangen weg en rondom de adamsappel hou ik het ook schoon.
Met een lichte baard werken de allergoedkoopste mesjes prima, net als scheerschuim van de Lidl. De dubbele scheermesjes zoals mijn vader die in de jaren 80 gebruikte.

leon1
Forum-lid
Berichten: 2751
Lid geworden op: 12 dec 2008 22:25

leon1 03 aug 2022 09:08

Een stuurslot voor de auto. Geen idee of het echt standhoudt maar laat ik hopen dat het dievengilde dat uit is op (airbag)sturen die van mij laten zitten.
Ride bikes, not tanks!

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5679
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 03 aug 2022 10:50

i-mac schreef: 02 aug 2022 21:20 Tickets voor het concert van Rammstein in Oostende. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal zijn. Ik zag ze ooit als openingsact op Pukkelpop in het gezegende jaar 1997. En mijn vrouw gaat mee 😳. Ze heeft het niet voor Metal, maar wil dit toch eens beleven.
Jij gaat een top-avond hebben.
Ik ben laatst in Nijmegen geweest en ondanks dat ik achteraf stond heb ik een geweldige avond gehad.
🤘🤘🤘
Bijlagen
IMG-20220706-WA0001.jpg

meuk
Forum-lid
Berichten: 1096
Lid geworden op: 06 sep 2010 14:58

meuk 03 aug 2022 11:12

Zonnepanelen! Wel gelijk fijn met dit weer :)

hayes

hayes 03 aug 2022 20:42

borgmonster schreef: 02 aug 2022 09:57 Die mesjes verstoppen als een malle. En de afgeschoren haartjes krijg ik er niet uit. Dan glijdt de scheerkop over m’n huid en haren maar wordt er niets van de haartjes verwijderd.
Wilkinson mesjes hebben dat ook. De huismerkmesjes van de AH óók.

Sinds kort weer terug bij Gilette (Fusion 5), hoezeer ik ook tegen het verkoopbeleid ben (altijd met kortingen strooien maar evengoed erg duur). Ik moet bekennen dat deze geweldig zijn. Scherp, blijven beduidend langer scherp, haartjes blijven nooit verstopt zitten.
Ook na meerdere dagen niet te hebben geschoren doen ze het erg goed.

In de vakantie was ik scheerschuim vergeten mee te nemen. Conditioner uit het hotel gebruikt op m’n baard (ooit gelezen in een everyday life hack-artikel) en paar minuutjes laten inwerken…. Man, dat ga ik vaker doen. Werkt echt veel beter dan scheerschuim!
Echt?
Goed afspoelen en even tikken op de lavabo en die zijn er uit.
En, zoal smet alle mesjes, eerst kin, borst,... of wat dan ook en dan pas benen.
Na de benen, enkel nog voor de benen gebruiken. Als ik daarna weer kin en baard doe, gegarandeerd ettelijke bloedende cuts.

En sowieso scheergel, geen schuim. ;)

Plaats reactie