Wij mogen in Nederland er al een vanaf € 20600,-TL@ schreef: ↑17 mei 2022 09:30 Een Partner is dan ook geen auto maar een busje
Voor de vanafprijs van de Jogger (17.000€) heb je bij VW zelfs geen Polo meer, zelfs een UP is nauwelijks minder duur. Steek houdt het dus wel (maar het zou niet mijn keuze zijn)
Hopelijk is hij er snel en kan je er lang plezier van hebben.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Een Partner valt in dezelfde categorie als een Opel Crombo. Een Corsa met een omgekeerde Kip-caravan erachter!! Wie privé in dit soort auto's rijdt, zou 4-voudige wegenbelasting moeten betalen als het aan mij lag!!
Het is dus niet alleen de Multipla waar jij je aan ergert.
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 12679
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Mijn schoonouders hebben een partner. Verschrikkelijk zo'n ding.
Andere kant als je heel vaak spullen vervoerd of zoals mijn schoonouders een rolstoel is het wel value for money.
Nog meer opbergvakken als in een keuken.
Zicht rondom, het lijkt wel een aquarium.
En 2de hands levert het goed geld op. ze zijn 73
Andere kant als je heel vaak spullen vervoerd of zoals mijn schoonouders een rolstoel is het wel value for money.
Nog meer opbergvakken als in een keuken.
Zicht rondom, het lijkt wel een aquarium.
En 2de hands levert het goed geld op. ze zijn 73
Ja dat zijn verzachtende omstandigheden. Mijn madame rijdt met een Mercedes Viano, de zoon zit in een elektrische rolstoel. Vind maar eens een andere oplossing...wasbeer2006 schreef: ↑20 mei 2022 08:26
Andere kant als je heel vaak spullen vervoerd of zoals mijn schoonouders een rolstoel is het wel value for money.
Ik rij al met m'n tweede Partner
De meest praktische auto waar ik ooit mee reed.
Enig snobisme is dit forum niet vreemd
Waar de eerste Partner een afgeleide was van het bestelbusje, is de Partner Tepee als personenauto ontworpen en daarna is er een bestelbusje van afgeleid.
De meest praktische auto waar ik ooit mee reed.
Enig snobisme is dit forum niet vreemd
Waar de eerste Partner een afgeleide was van het bestelbusje, is de Partner Tepee als personenauto ontworpen en daarna is er een bestelbusje van afgeleid.
Laatst gewijzigd door hayes op 20 mei 2022 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
In dezelfde configuratie is de Jogger in NL 4250 euro duurder dan in BE...mao schreef: ↑19 mei 2022 23:46Wij mogen in Nederland er al een vanaf € 20600,-TL@ schreef: ↑17 mei 2022 09:30 Een Partner is dan ook geen auto maar een busje
Voor de vanafprijs van de Jogger (17.000€) heb je bij VW zelfs geen Polo meer, zelfs een UP is nauwelijks minder duur. Steek houdt het dus wel (maar het zou niet mijn keuze zijn)
Hopelijk is hij er snel en kan je er lang plezier van hebben.
Maar ook Dacia zelf rekent dan meer door.
Terracoto kleur in BE is 450, in NL 600.
Pack met dodehoek waarschuwing en achteruit camera is BE 400, NL 595.
Ik heb daar ook ooit aan gedacht maar is er uiteindelijk niet van gekomen. Wat verbruikt zo'n Partner ongeveer, en is het geluidsniveau in het voertuig vergelijkbaar met een standaard model?hayes schreef: ↑20 mei 2022 09:29 Ik rij al met m'n tweede Partner
De meest praktische auto waar ik ooit mee reed.
Enig snobisme is dit forum niet vreemd
Waar de eerste Partner een afgeleide was van het bestelbusje, is de Partner Tepee als personenauto ontworpen en daarna is er een bestelbusje van afgeleid.
Door z'n hoogte is hij iets gevoeliger voor windruis. Zeker als je autosnelweg doet.
Maar dat gezegd zijnde, rij ik er ieder jaar mee naar Zuid-Frankrijk zonder dat ik geradbraakt arriveer. Maar dan pas blijkt wat een luxe ruimte is in een auto. We hebben nog plaats over eigenlijk.
Verbruik (diesel) ligt volgens de boordcomputer rond de 5-5,5l/100 km.
De eerste hebben we na tien jaar overgelaten aan de garage. Achteras (zwak punt bij de eerste generatie) + koppeling bijna aan vervanging toe.
De tweede is nu 7 jaar oud en is tot nu toe belachelijk betrouwbaar.
Maar dat gezegd zijnde, rij ik er ieder jaar mee naar Zuid-Frankrijk zonder dat ik geradbraakt arriveer. Maar dan pas blijkt wat een luxe ruimte is in een auto. We hebben nog plaats over eigenlijk.
Verbruik (diesel) ligt volgens de boordcomputer rond de 5-5,5l/100 km.
De eerste hebben we na tien jaar overgelaten aan de garage. Achteras (zwak punt bij de eerste generatie) + koppeling bijna aan vervanging toe.
De tweede is nu 7 jaar oud en is tot nu toe belachelijk betrouwbaar.
Dat is het understatement van het jaarhayes schreef: ↑20 mei 2022 09:29 Ik rij al met m'n tweede Partner
De meest praktische auto waar ik ooit mee reed.
Enig snobisme is dit forum niet vreemd
Waar de eerste Partner een afgeleide was van het bestelbusje, is de Partner Tepee als personenauto ontworpen en daarna is er een bestelbusje van afgeleid.