Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Nederland - Denemarken

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 14 jun 2010 21:30


Lucky Hollanders. Vond ze niet echt sterk spelen, had ze wel eens willen zien als die eigen goal van Denemarken niet was gevallen. Vond Denen 1e helft beter. Weinig diepgang.. maar die Elia was wel een genot om naar te kijken.. hopelijk zien we nog meer van hem.
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

madhill
Forum-lid
Berichten: 1330
Lid geworden op: 23 mar 2006 19:55

madhill 14 jun 2010 21:41

Elia zaterdag in de basis +1
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

rubenio
Forum-lid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 17 apr 2006 16:28

rubenio 14 jun 2010 21:41

Heel spetterend was het optreden niet nee. Maar de komende 2 wedstrijden zullen ze sowieso wel gaan winnen. En hopelijk is de samenwerking/vertrouwen etc. dan zo gegroeid dat er toch nog een gooi naar het kampioenschap gedaan kan worden :)

dario
Forum-lid
Berichten: 3823
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 14 jun 2010 21:46

[quote="Canyon81"][quote="Dario"]Bij mijn weten in geen enkele, hoezo?[/quote]

:)[/quote]

Nu ja, aangezien mijn ene helft tot nader order nog steeds (en dit overigens al voor de vierde maal) regerend wereldkampioen is, zit ik er niet zo heel erg mee dat mijn andere helft niet vertegenwoordigd is. Ik kan het ook niet helpen, maar bij dit soort evenementen haalt mijn Italiaanse kant toch de overhand op de Belgische: opportunistish, natuurlijk - maar hoe zou je zelf zijn? :)
I campioni siamo noi, jazeker! (toch nog voor even...)

En overigens herinner ik me ook verschillende WK's zonder Nederlanders - en tot dusver hebben beide landen (B & NL dus) exact evenveel wereldtitels behaald, dus wat dat betreft... (in het voetbal althans, over het wielrennen hebben we het hier even niet) ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

basso1
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 25 sep 2007 20:17

basso1 14 jun 2010 21:49

Elia in de basis +2

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 16 jun 2010 16:14

Ik heb er niets van mee gekregen, ben lekker gaan fietsen. De drukte op de weg viel wel tegen. Ik had verwacht dat iedereen voor de buis zou zitten. Laten we hopen dat ze ver komen. Dan kan ik veel fietsen op wat rustigere wegen.
eigenwijs is ook wijs...

fwr
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:52

fwr 16 jun 2010 16:28

[quote="Forza"]Ik heb er niets van mee gekregen, ben lekker gaan fietsen. De drukte op de weg viel wel tegen. Ik had verwacht dat iedereen voor de buis zou zitten. Laten we hopen dat ze ver komen. Dan kan ik veel fietsen op wat rustigere wegen.[/quote]
Ik had tentamen en zat tijdens het laatste kwartier in de tram en ook mij viel toen op dat het helemaal niet leeg was op straat of in de tram. Was inderdaad een beetje een teleurstelling.
Ga zaterdagmiddag ook fietsen denk ik, maar vrees inmiddels dat het dan ook niet zo heel rustig zal zijn.

Verheug me wel op de finale (als ze die halen), dan zal het wel echt uitgestorven zijn en heb ik me voorgenomen op de snelweg te gaan fietsen.

forza
Forum-lid
Berichten: 494
Lid geworden op: 04 jun 2009 14:43

forza 16 jun 2010 19:45

[quote="FWR"][quote="Forza"]Ik heb er niets van mee gekregen, ben lekker gaan fietsen. De drukte op de weg viel wel tegen. Ik had verwacht dat iedereen voor de buis zou zitten. Laten we hopen dat ze ver komen. Dan kan ik veel fietsen op wat rustigere wegen.[/quote]
Ik had tentamen en zat tijdens het laatste kwartier in de tram en ook mij viel toen op dat het helemaal niet leeg was op straat of in de tram. Was inderdaad een beetje een teleurstelling.
Ga zaterdagmiddag ook fietsen denk ik, maar vrees inmiddels dat het dan ook niet zo heel rustig zal zijn.

Verheug me wel op de finale (als ze die halen), dan zal het wel echt uitgestorven zijn en heb ik me voorgenomen op de snelweg te gaan fietsen.[/quote]

Als ze in de finale komen ga ik dat zeker ook doen. Maar alleen als er geen kip op de weg is natuurlijk.
eigenwijs is ook wijs...

Gebruikersavatar
christoffel
Forum-lid
Berichten: 701
Lid geworden op: 30 apr 2007 21:43

Gebruikersavatar christoffel 16 jun 2010 20:43

Na een kwartier voor de buis had ik al Frits van Turenhout visioenen.. nul-nul...
(Dat het 2-0 werd mag geen naam hebben. Echt niet.)

Lekker van 2 tot kwart voor vier wezen trainen, Radio Rijnmond op, heb je ook nog wat muziek ter afleiding van de pot. Thuis de doelpunten gezien en ik had een top-middag. Beter kan niet...
Gang is alles...

fwr
Forum-lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 sep 2009 11:52

fwr 16 jun 2010 21:16

[quote="Forza"]
Als ze in de finale komen ga ik dat zeker ook doen. Maar alleen als er geen kip op de weg is natuurlijk.[/quote]
Ik vermoed dat er in principe niemand op de weg is, maar dat er wellicht wel meer mensen zoals wij zijn die hun kans schoon zien.
En dat kunnen dus ook mensen met auto's zijn die het leuk vinden om een keertje over een lege snelweg te scheuren ...

mathijst
Forum-lid
Berichten: 336
Lid geworden op: 22 feb 2009 13:42

mathijst 16 jun 2010 23:03

Bijv. Bussen moeten gewoon rijden.
Vrachtverkeer zal je weinig tot geen last van hebben op zondag.
Miss wat verdwaalde touringbussen.

Misschien wat om een forumrit op de snelweg te organiseren?
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan

Plaats reactie