Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Puck Moonen

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 apr 2019 20:31

Karl laat weer eens zien dat hij na 126 pagina's nog steeds niet heeft begrepen wat ik zeg. Een topic aanmaken voor al die andere DNF-dames? Waarom zou ik? Zeiken dat die topic er niet zijn? Waar heb ik dat gedaan? Voor ongeveer de honderdste keer (dus misschien wil Karl nu echt eens opletten) een Puck Moonen topic voor enkel de bikini- en bezweet-in-een-topje-op-de-rollenbankfoto's is raar: die foto's kunnen prima in het "schone dames topic". Maar als er dan toch een apart "Puck Moonen topic" is dan moet je ook niet klagen als het daarin ook over haar prestaties en uitslagen gaat.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 22 apr 2019 20:35

Alleen is er in dit geval voor die foto's van haar een apart topic geopend, hoe ingewikkeld kan het zijn?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 22 apr 2019 21:15

Openingspost in dit topic
Supergrover schreef: 20 jun 2017 11:30 op veler verzoek een eigen topic voor ons Puck....
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

i-mac

i-mac 22 apr 2019 21:21

Om de boel een beetje te kalmeren ;)

Afbeelding

Aspide83
Forum-lid
Berichten: 728
Lid geworden op: 13 jul 2015 16:23

Aspide83 22 apr 2019 22:35

Is deze foto al wat ouder? Had juist idee dat ze al wat droger getraind was....maar op deze foto....

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 22 apr 2019 23:13

timo2.0 schreef: 22 apr 2019 21:15 Openingspost in dit topic
Supergrover schreef: 20 jun 2017 11:30 op veler verzoek een eigen topic voor ons Puck....
Dus wilden veel mensen blijkbaar een specifiek fototopic voor Puck en heeft ze dat gekregen. Dat is nog steeds geen reden voor al dat zuur in dit topic. Ga nou gewoon eens van je eigen kracht uit in de plaats van alleen maar over het gedrag van anderen te klagen. Jij hebt een hekel aan een eigen fototopic van Puck, dan is de oplossing heel simpel. Open het topic niet, lees topics die je wel leuk vindt, ga dingen doen waar je zelf blij van wordt. En mocht dat leuke dingen doen voor jou betekenen dat je graag azijn zeikt in dit topic, dan kan ik alleen maar medelijden met je hebben.,,
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16261
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 22 apr 2019 23:40

Waar lees jij fototopic?

De discussie of een mooie meid met gebrek aan talent een plaats heeft in de topsport, alleen maar voor de mooie plaatjes is best interessant om te voeren. Deze discussie past best in het fietscafé en om er nu een nieuw topic voor aan te maken is ook wel weer wat teveel eer voor Puck.
Nu is deze discussie hier al redelijk uitgekauwd en dan snap ik de frustraties wel als dit onnodig voort blijft duren. Maar het gegeven dat Puck nog amper een koers heeft uitgereden dit seizoen is toch opvallend te noemen. Timo maakt daar een (imho inhoudelijke) opmerking over en plotseling moet iedereen daar weer krampachtig overheen vallen. Dat is best jammer want tussen het gezeik door loopt er ook een aardige, inhoudelijke discussie over DNF's in het vrouwenwielrennen t.o.v de mannen.

Als we ons een beetje meer focussen op de inhoud en wat minder op persoonlijke vetes wordt het hier een stuk gezelliger, leerzamer en er staan verhoudingsgewijs meer plaatjes van Puck in dit topic. Wat wil een mens nog meer?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Puffdaddy
Forum-lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 08 jan 2008 23:58

Gebruikersavatar Puffdaddy 23 apr 2019 00:12

Afbeelding
Bikers are not alone

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8382
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 apr 2019 07:54

Ik vraag me af of je zomaar klakkeloos foto's van Instagram af mag halen en klakkeloos via een ander kanaal mag verspreiden.
Daarnaast blijft het vreemd dat ik, en enkele anderen niet kritisch mogen zijn van een paar mensen, terwijl diezelfde mensen zelf wel heel lang door gaan in andere topics.
Ik vind het.jammer dat zelfs uitspraken van haar zelf hier niet ter discussie mogen staan.

Gebruikersavatar
TL@
Forum-lid HC
Berichten: 5923
Lid geworden op: 20 dec 2012 13:15

Gebruikersavatar TL@ 23 apr 2019 08:25

Kritisch is ok, elke keer hetzelfde gezeik is gewoon niet ok.

Het is je goed recht om een hekel te hebben aan Puck (of eender wie) maar open het topic dan niet. Leven en laten leven is toch een stuk aangenamer dan iedereen op de zenuwen werken (en dan niet 1 keer maar elke paar weken opnieuw :roll: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8382
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 23 apr 2019 08:46

TL@ schreef: 23 apr 2019 08:25 Kritisch is ok, elke keer hetzelfde gezeik is gewoon niet ok.

Het is je goed recht om een hekel te hebben aan Puck (of eender wie) maar open het topic dan niet. Leven en laten leven is toch een stuk aangenamer dan iedereen op de zenuwen werken (en dan niet 1 keer maar elke paar weken opnieuw :roll: )
Ik zou het helemaal met je eens zijn, maar bij andere topics zijn de zetten ook steeds weer hetzelfde. Dat gaat gewoon door, ook door mensen die er hier iets van vinden. Dat mag dus wel? Onder het mom van het is een forum?

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 23 apr 2019 09:04

Aspide83 schreef: 22 apr 2019 22:35 Is deze foto al wat ouder? Had juist idee dat ze al wat droger getraind was....maar op deze foto....
allemaal spieren...

:mrgreen:
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gesloten