Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Atom 6

Djemz
Forum-lid
Berichten: 1758
Lid geworden op: 25 feb 2018 15:08

Djemz 08 jul 2023 14:32

fgrs schreef: 08 jul 2023 08:44 Is een west-vlaamse handelaar in Roeselare, een 20km van bij mij thuis, maar zie dat niet veel passeren.
Toen ik ooit rondkeek voor mijn eerste fiets ook eens naar Atom gekeken.

Uiteindelijk bij Fietsen Maes in Gits terechtgekomen om uiteindelijk een Alu Cube Attain race te bestellen.
Door de microbe dan een jaar later in dezelfde winkel een Merckx Mourenx di2 aan te schaffen, om vervolgens bij Covemaecker over te gaan op Bianchi infinito cv en nu overgeschakeld op een Canyon cf slx.

En dat allemaal in 7 jaar tijd...... :mrgreen:
Covemaecker is nog geen 100 meter van mijn deur. Maar toch rij ik op een canyon. 😁

Gebruikersavatar
Kiekeboe
Forum-lid
Berichten: 2446
Lid geworden op: 31 mar 2010 11:03
Locatie: West-Vlaanderen (B)

Gebruikersavatar Kiekeboe 11 jul 2023 17:50

Zondag jongstleden, de social ride van Atom 6 gereden vanuit Roeselare richting Heuvelland, rondje van zo een 100km, was leuke rit.

hayes

hayes 23 jul 2023 18:17

Ik was op reis anders was ik er waarschijnlijk ook wel bij geweest.
Ik ben van Lo-Reninge, wel een 40 min. rijden voor mij tot bij Atom6.

Ik heb de fiets meegenomen op reis naar de Cevennen en Loire, voornamelijk voor het comfort in de Cevennen, omdat ik wist dat het wegdek er dikwijls niet super is. En uiteindelijk blij, zelfs omhoog met de 9 kilo zware fiets, was ik content.

In de Loire ook wat gravel meegenomen op de wegbandjes, zonder probleem.

Afbeelding

hayes

hayes 23 jul 2023 18:18

fgrs schreef: 06 jul 2023 19:34 Ah, de Cats opgereden? Of enkel Zwarteberg/Rodeberg.
Ik combineer ze dikwijls. Catsberg, Kassel en zwarte/rode berg, dikwijls met een paar lusjes.
Goed voor ca. 100 km en 1000 hoogtemeters.
Al hou ik meer van lange beklimmingen, maar die vind je hier dus niet.

hayes

hayes 03 aug 2023 14:36

Wou dat ik er nog steeds was :|
Sinds ik terug ben kreeg de Atom 6 spatborden en vooral veel regen over zich heen.
Intussen bijna 3000 km op de fiets nog steeds tot grote tevredenheid.

Afbeelding

Plaats reactie