nare geur in nieuwe bidon
-
- Forum-lid
heb 2 nieuwe bidons gekocht ,nu zit er een hele vieze geur in
zo erg zelfs,dat het drinkwater dit overneemt
weet iemand een oplossing om dit op te lossen
zo erg zelfs,dat het drinkwater dit overneemt
weet iemand een oplossing om dit op te lossen
Thee? Zit je bidon dan niet gelijk voor met aanslag?
bandiet schreef:Thee? Zit je bidon dan niet gelijk voor met aanslag?
Die min of meer "aanslag" neemt de plasticsmaak op en na een paar keer
goed omspoelen met water (warm en koud) proef je geen plastic meer en ook geen thee.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
allen hartelijk dank voor de tips,ga het eens proberen met thee
-
- Forum-lid
janplankgas schreef:allen hartelijk dank voor de tips,ga het eens proberen met thee
Post je dan ook je ervaring, ben nl. wel benieuwd of dit goed helpt!
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
-
- Forum-lid
Kunstgebit bruistabletten werkt inderdaad super. Halve tablet per bidon, uurtje laten staan en goed naspoelen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
mooie oplossingen met thee of bruistabletten... zouden de verzorgers van profploegen ook alle bidonnetjes netjes omspoelen voor gebruik... of is de profrenner toch wat minder kieskeurig dan de gemiddelde toerder?
ohhh wacht... nu snap ik plots ook waarom de prof's zo snel hun bidons weggooien, heeft natuurlijk te maken met de vieze smaak...
ohhh wacht... nu snap ik plots ook waarom de prof's zo snel hun bidons weggooien, heeft natuurlijk te maken met de vieze smaak...
KXlight schreef:mooie oplossingen met thee of bruistabletten... zouden de verzorgers van profploegen ook alle bidonnetjes netjes omspoelen voor gebruik... of is de profrenner toch wat minder kieskeurig dan de gemiddelde toerder?
De verzorger spoelen inderdaad al de bidons voor gebruik alleen waarschijnlijk niet met thee.
No pain no gain, no guts no glory!